6 Haziran 2017 Salı

Makyaj Çantam da Neler Var ?

Selamün Aleyküm,

Yemek, diyet, çocuk, aile derken bazen insan kendine de vakit ayırıp kişisel bakımını yapmaya kendini sevmeye ihtiyacı oluyor :) ki benim gibi zamanında cilt sorunu yaşamamış yüzünde fındık kadar sivilcelerle gezmiş bir insan olarak buna sıkça ihtiyaç duyarak farklı ürünler kullanarak deneyim kazandım denilebilir.

Bu günlerde çeyizden kalma makyaj çantam oldukça doldu ve çok severek kullandığım üstelik cilt sorunlarıma da iyi geldiğini düşününce sizler de paylaşmak istedim. Uzun süre cilt sorunum ile uğraşdıkdan sonra gördüm ki çözüm aslında öncelikle içimizdeymiş :))) şaka yapmıyorum öncelikle cilt sorunu olan hangi yaşta olursa olsun ben ne yiyorum nasıl besleniyorum diye oturup bir muhasebe yapmalı bak gördünmü gene sağlıklı beslenmeye bağlandımı olayı :).

Ben ne zaman ki sağlık beslenmeyle veya şöyle söyleyeyim ne zaman ki doğru beslenmeyi öğrendim 2-3 sene sonra cildim de gözle görülür değişim oldu. Son 4 yıldır yanaklarım da gül hastalığı olsa da çok ileri boyuta değil  beni cok rahatsız etmiyor bazı zamanlar çok belirginleşiyor bazen sönüyor.

Makyaj

Normal de çok makyaj yapan biri değilim. Daha çok bakım ürünlerini seviyorum.

Makyaj

Özellikle Neutrogena ve Avonun ürünlerini seviyorum.




Neutrogena visibly clear siyah nokta temizleyici tonik  ve Neutrogena Visibly Clear Yağsız Nemlendirici kremi en çok  beğendiğim iki ürün bitikçe alıyorum. Cildim deki en başlıca sorun siyah noktalar şuan durumu çok daha iyi hem dediğim gibi beslenme hem de bu iki ürün cildime iyi geldi. Önceleri haftada 4-5 kez kulaniyordum. Şimdi günlük cild bakımım için daha hafif bir ürün kullandığım ve cild sorunum daha da azaldığı için bunları ayda 3-4 kez kullanıyorum.

Cild bakım

Bunu ürün de Clearskin Blemish Clearing Akneye Meyillli Ciltler için Köpük Temizleyici her gün değil de 2 günde bir kullanıyorum. Yanında ki cild temizleyici ürünle birlikte Avon'dan almıştım. Özellikle cild temizleyici pedden çok memnunum. Ama her gün değilde gün aşırı kullanmak daha iyi cilde tahriş olmaması açısından.

Avon Planet Spa Fas Argan Yağı İçeren Yüz için kil maskesi ve Cild temizleme ürünü iki ürün de gene Avon'dan. Kokusu ve cilt de bıraktığı yumuşaklık harika gene günlük temizlik dışında diğer ürünler dönüşümlü ayda 2-3 kez kullandığım ürünlerden. Bazen üsteki günlük cild temizleyici yerine bunu kullanıyorum. Hepsini bir anda degil de tabiki günlere yayarak beli bir sıra ile uyguluyorum.


Bu ürünleri yeni aldım.  Günlük cild bakımım için özelikle akşamları Avon Naturals skin care Gül suyunu ve Gül suyu kremi kullanmaya özen gösteriyorum. Maskesini de gene diğer maskelerle beraber sırası ile uyguluyorum. Ama günlük bakım için bu iki ürün harika gül hastalığımdan dolayı kuruyan kısımlarda iyi geliyor. 

Göz kremi

Gene Avon'dan göz altı kremi Natura Effects serisinden ucu bilyeli ve titreşimli bir ürün benim çok sevdiklerimin arasında. Makyaj çantamda değilde çalışma masam da kalemliğin içinde duruyor ders çalışırken aklıma gelince hemen uyguluyorum. Titreşimli olması masaj yapma etkisi ile çok hoş. Benim göz altlarim genel de mor ve çökük bir faydası gördüm demek için çok erken en az 6 ay düzenli kullanmalı ama bwn şuan için seviyorum. Kullandığınızda hafif parlak bir görüntü bırakıyor. Benim işime geliyor. Çünkü zaten göz altlarım mor.
Danla bilic
  Evet pek makyaj yapmıyorum ama yapınca kullandığım ürünler bunlar. Kaş kalemini sık kullanıyorum çünkü kaşlarım biçimsiz. Ama kaşım da sülük varmış gibide sürmüyorum :). Hafif bir rengi var flormar dan açık kahverengi. Yeşil veya siyah göz kalemim yeşil olan gene Avon'dan. BB kremlerden Avon'dan olanı degilde Granier ürününü daha çok seviyorum. Avon'dan olan göz altı morluklarını kapaticisi harika. Maskara rengi olarak kahverengi tercih ediyorum zaten açık tenliyim çok koyu makyaji sevmiyorum. Son olarak da Avon'dan makyaj sabitleyici almak yaptığım en doğru şeydi ikide bir bozulan çok makyaj yapmadığım için​ arada gözümü o ovuşturduğum için :-):-):-) bana iyi geldi.

Bakim kadın
  Saç bakımı için elseve saç bakım yağı kokosu bile çok güzel. El kremi yves rocher. Diğeri de cild bakım ürünü tabiki derideki çatlakları kolay kolay düzelten bir krem yok genel de düzenli kullanım çok önemli. 

Parfümler deodorantlar alt dolapda yığılı denebilir sağolsun ailem yurt dışında bolca hediye ediyor. Sabit kullandığım yok karışık kuruşuk kullanıyorum :-). 

Bakımlı olmak insanın ruhuna bence en çok dinlendiren şeylerden biri. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.