4 Mart 2016 Cuma

15 günlük bir Juice mecerası daha :)

Selamün Aleyküm,

36 günlük juice deneyiminden sonra /http://gulihan.blogspot.com.tr/2016/01/36-gun-juice-nedir.html?m=12 aydır çok mükemmel kilo koruyorum ;))) bu yüzden biraz hedefime ulaşmak hızlanmak için tekrar 15 günlük bir maceraya başladım günlük tüm ayrıntılarla tabiki instagram adresimde yer alıyor. https://instagram.com/p/BChawjvIETv/

Juice

Bugün önce elma havuç ve portakal sıktım posalarından kek yaptım ev halkı için daha sonra ıspanak, zencefil, kabak ve biberi blendirdan geçirdim biraz su ve sıktığım meyve suyundan ekledim bu benim sabah kahvaltım oldu tadı harika idi. 




Bir elma muz chia tohumu ve yulafı biraz su ve sıktığım meyve suyu ile blendırdan geçirip buzdolabında dinlendiriyorum tatlı isterse canım tüketiyorum. Hayırlı Cumalar 

2 yorum:

  1. Ben posalarını atıyordum hep :) değerlendirmek lazım

    YanıtlaSil
  2. Gülihan ne yapacağım bu gün aklıma geldin dedim en iyisi biz üç aylarda oruç tutalım sonra tövbe yarabbi dedim , zayıflamak için oruçmu olur .

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.