9 Şubat 2016 Salı

Gülihan'nın Çorba Diyeti 6. Gün Havuçlu Yayla Çorbası

Selamün Aleyküm,

Klasik Çorba Diyeti kahvaltısı 6. Güne başladık. 





Havuçlu Yayla Çorbası



Malzemeler: 1 havuç, yarım çay bardağı kepekli pirinç, 2 kase yoğurt, 2 kaşık un, nane ve dilediğiniz baharatlar.

Yapılışı: Havuçu rendeleyip 1 kaşık sıvı yağ ile kavuruyoruz. Kepekli pirinci yıkayıp ekledikten sonra 3 bardak kadar su ile yumuşayana kadar pişiriyoruz. Yoğurdu un ile beraber bir kapta iyice çırpıyoruz. Tencere deki karışımdan yarım kepçe alarak yoğurdun kesilmemesi için iyice hızlıca çırpıyoruz. Azar azar tencerede ki karışıma ekliyoruz. İyice kaynadıktan sonra tuz, nane, ve dilediğiniz diğer baharatları ekliyoruz. Ve Çorbamız hazır.


Öğlen bir kase Havuçlu Yayla Çorbası ve Tavuk göğüsü ile tüketiyoruz.


Akşam bir kase çorba ve salata yoğurt ile 6. günümüzün sonuna geliyoruz ben 1 kereviz ile yoğurdu karıştırıp salata yoğurt hakkını kulandım :). 



2 yorum:

  1. nasıl gidiyor diyet ben bu aralar lüpletiyorum ne bulursam hastayım ayağına fil yiyeceğim neredeyse:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) o fillerden bende yedim geçen hafta . Bende 79 kitlendim şuan deli gibi azim etme gayretindeyim iyi gidiyor diyeyim iyi olsun

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.