14 Ocak 2016 Perşembe

Ramazana 148 Gün Diyeti

Selamün Aleyküm,

36. Günlük Juice diyetinden sonra kendim yeni hedefler belirledim hedef belirlemek daima iyi oluyor. Yeni hedefim Ramazan başlangıcına kadar her ay 3 kilo vererek 69 kg inşallah ulaşmak. 

Diyet listesi


Geçen Pazar 6 haziran Ramazan başlangıcına 148 gün varken başladım.

Mayıs 2015 de en çok yürüyüşümü yapmışım 201.9 km yürüyüşle 2015 in en yüksek kilometresi mayıs ayına ait Ocak aynında hedefim 203 Km yürüyüş ile kişisel rekorumu her ay artırarak 6 haziranda 1025 km yürüyüşle Ramazanı muhteşem bir disiplinle karşılamak bu güne kadar şükür 108 km yürüdüm. 

Spor


İnstagram hesabım www.instagram.com/gulihanindiyetleimtihani da gün gün her ayrıntı ile diyet maceramı paylaşıyorum. 

Gene her cuma tartı günüm ve temel beslenme hedefim günlük 1000cl geçmemek. İnşallah şubat ayında 79 kg hedefime ulaşabilirim. 

3 yorum:

  1. Aleyküm selam
    bende diyet yapıyorum size bir tavsiyem bunu kendim buldum her sabah aç karına bir çay kaşığı kimyon ve bir bardak su müthiş bağırsakları çalıştırıyor . metobolizma hızlanıyor. umarım hedefinize nail olursunuz , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa siyahkuğu gelmiş :))) çok sağolun ammmin cümlemiz hedefe ulaşalım inşallah yarın mutlAka deneyeceğim inşallah kimyonu çok kulanırım ama bu şeklini ilk defa duydum

      Sil
  2. İnşAllah başarılı olacağız:)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.