26 Ocak 2016 Salı

Gülihan'nın Çorba Diyeti 4. Gün - Elmalı Pancarlı Salata

Selamün Aleyküm,

çorba detoksu



Çorba Diyeti 4. Gün 

yumurta tarif
Bu gün öğlende 1 yumurta ve ıspanak vardı ben sabah iki yumurta ile peynirli omlet yaptım. 

çorba diyeti

Öğlende balık çorbası ve beyaz lahana kavurması tercih etim. 

Elmalı Pancarlı Salata

salata tarifi

Bu salatayı yiyenler oldukça beğendi bizim evde özellikle çok tüketilir. Çorba diyetinde 4. Gün akşamki menümüz salata ve çorba idi. Ben Tarhana çorbası tercih etim. 
Tarhana Çorbası için Tarif Tıklayınız. 

Malzemeler; adetler isteğe göre havuç, turp ve kırmızı lahana ve 1 elma 1 pancar. Sirke, sıvı yağ, tuz, kara biber, sumak, limon suyu. 
Hepsi yıkanıp doğranır. Baharatlar ve sirke, limon suyu, sıvı yağ eklenir. Bol limon suyu ve sirke ile daha lezzetli olur.  Afiyet olsun. 

salata tarifi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.