27 Ocak 2016 Çarşamba

Blogger Hırsızları Nasıl Şikayet Edilir !

Selamün Aleyküm,

Google de kendi blogumun adını yazıp aratığımda 3 farklı adresin benim yazılarımı hiç bir bağlantı belirti olmadan kendi yazısı gibi paylaştığını gördüm. Bu bloggerlerin başına zaten çok geliyorda yani resmen sadece benim yazılarımla kendine blog açan var bu gibi durumda yapmanız gereken şu hemen aşağıdaki adres tıklıyoruz;


Ve bu sayfa ile karşılaşıyoruz 

blogum çalındı


Burda çıkan soruları ve şikayet etmek istediğimiz internet sitesini yazıyoruz. Nufus cüzdanımız veya ehliyetimizin resmini ben TC Numaramı kapatarak çektim resmi ve ekledim. 

blogspot  şikayet

İşte bu kadar basit bu 3 site yazılarımı çalımış 




Hakkım bu ve buna benzer insanlara helal değil ! 

1 yorum:

  1. geçmiş olsun canım çok sık karşılaşır olduk bunlarla umarım kalıcı çözüm olur :(

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.