30 Mayıs 2015 Cumartesi

Gülihan'la Ramazana Hazırlık

Selamün Aleyküm,

1 haftalık Antalya tatiliden sonra çok şükür güzel anılarla evimizde döndük. Çekirdek ailemizle ilk tatil seyehatimiz denebilir. Bazı aksaklıklar olsa da tatilimiz çok eğlenceli geçti.


Muhammedcik henüz 1.5 yaşında olduğu için pek birşey anlamasa da gezmeyi sevdiği net arabaya binince ağlıyorsa susar bebek arabası ile saatlerce dolanabilir kime çekti çocuk bilmem :)))). Annesi Babası gezgin insanlar eşimle bu konuda tam olarak hem fikir olmamız çok iyi oluyor eh Allah babacığımızdan razı olsun diyelim gezdirdi yedirdi içirdi :)) Tatil anılarımız başka bir yazılar da bol bol paylaşacağız inşallah.


77.1 Kg ile evimize döndük evet evet kapıdan girer girmez tartının üzerinde idim :). Bir hafta ondan ayrı kalmak çok garipti. Tatil de iken Kumsal da bulduğum fırsatta yürümeye gayret etim eşimle de etrafı tanımak için 1- 2 saat yürüdüğümüz günler oldu. Ne kadar dikkat etsem de açık büfe olayı akılara zarar bir durum otelin yemekleri çok harika olmasa da sonuç da ev hanımı için en güzel şey hazır yemek :) düşünmeden etmeden hazır sofralar :). Hiç ekmek yemedim genel de salata çeşitlerinde yemek için gayret etim karbonhidratı az sebze, balık, et, tavuk ürünlerini daha çok yedim. Suyu düzenli içemedim bu hafta kesinlikle günlük 1 -1,5 lt geçmemiştir içtiğim su. Çay kahve vs. pek içmedim ayran bulduğum her an içtim denebilir :)) çok severim ayranı.

Vesselam dikkat etmeye çalışarak ipin ucunu kaçırmadan tatil de kendimi çok sıkmadan tatili bitirdik. Şimdi yeni hedefler koyma zamanı çok şükür Allaha doğumdan 16 ay sonra Hamilelik kilolarımdan kurtuldum asıl şimdi zor kısmı başlıyor.

Yeni ara hedefim Ramazan bayramı 17.07.15 de 72 kilo ve 72 cm bel kavuşmak. Şuan bu kilomla 40-42 beden oluyor Bayramda 38-40 beden olmak hedefim.

Tatilden döner dönmez dün hemen markete gidip muz ve süt aldım. Bu gün bolca su ve daha önce blogumda bahsetiğim şeyda Çoşkunun Muz Detoksunu yapıyorum. Tatil sonrası adapte olmak zor olsa da bir an önce kendi düzenime geçmeye çalışıyorum.

Ramazana kadar ki ara hedefim #gulihanlaramazanahazırlık hastagı ile instagram da başladı :). Ramazana kadar en azından tam olarak 75 kilo olmak hedefim de Tatil sonrası adaptasyon ve ramazana hazırlık toplarlanma amacı ile yoğun sporlu bol su içmeli günler inşallah beni bekliyor bakalım nasıl ilerleyeceğim.

3 yorum:

  1. Merhaba
    Antalyada tatil çok güzel.Yazıyı okuyunca anılarım canlanıverdi birden hele o açık büfe olayı aman Allahım yesen bi dert yemesen bi dert,sonrada kilolar başbaşa kalınıyor.
    İnşallah en kısa zamanda ideal kilonuza ulaşırsınız
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. harika bir tatil olmuş anlaşılan, uzun zamandır tatil yüzü görmediğimden içim açılıverdi, benim minikler de 15 aylık oldu deniz zamanını iple çekiyorum ,onlara kova kürek bile aldım şimdiden ama havalar bi türlü ısınmıyor, benim miniklerinde seninki gibi sahilde oturduğunu hayal ettim şimdi:) bana da beklerim sevgiler

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.