12 Mayıs 2015 Salı

Azimli Anne

Selamün Aleyküm,

Azimlianne olmak kolay değil , ama bunu öğrenmek sabır etmek azim etmek çapalamak araştırmak önemli. Hele hırslı olmak çok ama çok önemli ben 29 yaşına kadar hiç bir şey için bu denli hırs yapmadım.

ilgilenmem gereken işlerim var eşim anneyim beli yükümlülükler var ama bunlar spor yapmaya ve sosyal hayata engel değil. evin genel temizliği yapılır geri kalan dağınıklık Allah selamet vere :). Ben önceliğim bu değil  bu gün spor salonu için zamanım yoktu arkadaşlarımla buluşacaktım spor ayakabılarımı giydim ve 1 saat önce çıktım buluşma yerinde ayakabılarımı değiştirdim dönüşde de aynı şeyi yaptım böylece orta hızda 8000 adım cepte. Eve gelincede 15:00 - 20:30 arası 3 kez 30 dk dinlenerek bahçemi belledim böylece bu gün toplamda spor ile 2000 cl yaktım. 

Ben kahvaltımı evde yaptım olurda acıkırsam veya geç kalırsam öğlen yemeği için yemeğimi çantama aldım suyumuda aldım. Gitiğim yerde arkadaşlarım kahvaltı yaptı ben sadece kahvemi içtim. Böylece arkadaşlarımdan kopmadım ama düzenide bozmadım çok mutlu oldum ve bu mutluluk sofradaki hiç bir yemekden güzel değildi. Ben bir paket makarnayı sadece kendime pişirip soslayıp yiyen insandan bu güne geldim o tam 1 sene bu bilinç için uğraştım çok çabaladım bir hamilelik sonrası şuan bu bilinçe ancak oturdu toplamda 3 yıl ve artık kendimle gurur duyabilirim dimi :) az kaldı çok az emeklerim çabam azim sabırımın sonu gelicek heveslerimi hayalerime çok az kaldı inşallah Allahım nasip ederse inşallah.

8 yorum:

  1. Maşallah diyorum, azminiz artarak çoğalsın inşallah :)
    İşyerinde patronum olmadığı zamanlarda hep spor ayakkabıyla dolaşıyorum ben, spor malzemelerim ve yiyeceklerim hep sırt çantamda, klasik giyime topuklu ayakkabı ve süslü çanta yakışır derdinde değilim açıkçası kendim için giyiniyorum ve sokakta benim gibi klasik kıyafet altına spor ayakkabı giymiş insanları görünce çok seviniyorum, yalnız değiliz! :))

    YanıtlaSil
  2. inşaAllah nasip eder.Rabbim yardımcın olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Zayiflayan Örnek Anne :)

    YanıtlaSil
  4. Bravo, sizi azminizden dolayı kutluyorum. Çünkü, zoru başarıyorsunuz. Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bi azim :) blogunuzu takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Aleyküm Selam azminizi tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Süpersiniz azminize hayran kaldım :)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.