27 Nisan 2015 Pazartesi

GDİ* 27 Nisan Tartı Günü ve Spor Salonu

Selamün Aleyküm,

15.04.15 Kilo 79.1 Göğüs 97  Bel 79 Göbek 96 Basen 100  Bacaklar 94  iç bacak 62 Kol 32
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/04/hamilelik-sonrasi-kilo-verme.html

27.04.15 Kilo 79.3 Göğüs 95 Bel 79 Göbek 96 Basen 100 Bacaklar 94 İç bacak 62 Kol 31

Bu gün Spor Salonun da ki maceramın 4. haftasına başlıcağım bu 3 haftada vücudumda gözle görülür değişimler var göbek ve mide kısmım artık eskisi kadar şiş değil bel bölgem oldukça belirgin şekilde çukurluk var. Kilomda gene oynama olmasa da Kollarımda ki ve göbeğimdeki sarkıklıklar büyük ölçüde toparlandı elbiselerimin içinde çok daha rahatım ekimde 80 kilo ile 44-46 beden giyerken şuan 40 beden etek oluyor. Elbiselerimin içinde çok daha rahatım ve xl yerine artık L beden giyorum hata o bile bol oluyor. Yaptığım hareketleri üzerimdeki cip adımsayar benzeri Up Move ile İpad imen takip ediyorum. Yakında Up Move ilgilide bir yazım olucak inşallah.

adımsayar




Spor salonundan çok memnunum benim standartlarımı karşılıyor. Bahsetmiştim daha önce 6 günlül bir adaptasyon süresinden sonra programlı antremanlarım başladı. Spor hocam 1 gün yoğun diğer gün daha hafif bir spor planı hazırladı. Mayıs ayında ölçümelere göre bu antremanlar tekrar değişicek. Anteramanlarım yanı sıra haftada 4-5 gün 1 saat de yüzüyorum. İlk başda 1 saate 1 km yüzebiliyorken şuan 40 dk da 1 km yüzüyorum. Kondisyon gitikçe artıyor. Spor salonuna haftada 5-6 gün gitmeye gayret ediyorum. haftada 1 gün hiç spor yapmadan dinleniyorum. Sabah çok erken saatlerde uyanmayı sevdiğim için akşam 22:00 gibi uykum geliyor erken saatlerde uyumaya özen gösteriyorum elimden geldiğince.

Spor salonunda geçen 3. Hafta sonunda Kol ve göğüs kısmımda incelme var. Bu kısımlar birkaç aydır incelmiyordu. Yapılınan ölcümlerde Yağ oranım genel olarak göbek ve bacak kısmımda fazla idi. o yüzden spor hocam buna yönelik bir program hazırladı etkisin görmeye başladım şükürler olsun :).

diyet

Kiloma gelince bildiğiniz üzere en son Kartay ile devam ediyordum. Karatay ile geçirdim 1,5 ay sonunda kilom sadece 3 kilo verebildim buda zaten sürekli gelip gitiğim nokta 81-79 arası.  kilom halen 79. 78 henüz göremedim bende artık bu duraklama durumundan sıkıldığım için beslenme şeklimi değiştirdim ve eskiden uyguladığım Taylan Kümeli listelerine bu cumartesi başladım.


Karatay beslenmesi gerçekden çok güze fakat ben ekim ayından beri duraklamada olduğum için daha fazla beklemek istemedim. Karataya başlıyanlar ilk haftalardan sonra duraklama yaşıyabiliyorlarmış. İdeal kiloma ulaştıkdan sonra karatay beslenmesine devam edebilirim. Zaten karatay beslenmesi bir diyet değil sağlıklı yaşam biçimi ben bu şekilde zaten 3 senedir besleniyorum aslında farkında olmadan özümde karataycıydım :).

Nisan ayı bitmek üzere iken inşallah 78 hata 77 ile kapatabilme umidim var çünkü fiziksel değişim var evet bundan çokda memnunum 48 beden iken 40 beden içinde olabilmek harika bir duygu ama inşallah bu artı 10 kilo yağ kitlemeden de kurtulup tartıda 69 rakamını görmek nasip olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.