12 Mart 2015 Perşembe

Victoria's Secret 10 Haftalık Programı Perşembe Sporu

Selamün Aleyküm,

4. günde geldi dün 20 dk cardiyo egzersizine 20 dk daha ekledim. Canım cıktı diyebilirim ama mutlu uyudum 10. hafta merakla bekliyorum. Bu gün bu programa ek kişisel programım mekik programında 3. gün 75 adet mekik var iç bacak harketlerinde dün 300 den sonra 150 adet iyidir :))). Bingil bingil kollar programında 20 tekrar ile devam.

Bütün serileri, günleri, takip etmek ve göz atmak için Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı etiketine tıklamanız yeterli.

Victoria Secret 10 Haftalık Spor Perşembe Programı

1. Hafta Çarşamba 

1 Hafta cardiyo egzersizi 1 dk koşu, 2 dk yürüyüş (7x).
Yani toplamda 21 dk. egzersiz var benim evimde eliptik bisiklet var. Dün ben denemek için Pazar günü egzersizi ile başladım. 1 dk. hızlı şekilde çalıştım 2 dk. yavaş tempo da devam ederek 21 dk bitirdim.

100 jumping jacks

25 vertical leg crunches




20 spuats

20 wall push-ups

50 russian twists (ağırlık olması şart değil)

15 saniye side plank (each side)
plank

10 lunge split jumps
viktorias secret workout

40 high knees
victorias secret



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.