11 Mart 2015 Çarşamba

Victoria's Secret 10 Haftalık Programı Çarşamba Sporu

Selamün Aleyküm,

Evet yaza hazırlanmaya çarşamba gününden devam.

Bütün serileri, günleri, takip etmek ve göz atmak için Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı etiketine tıklamanız yeterli.

Victoria Secret 10 Haftalık Spor Programı

1. Hafta Çarşamba 

1 Hafta cardiyo egzersizi 1 dk koşu, 2 dk yürüyüş (7x).
Yani toplamda 21 dk. egzersiz var benim evimde eliptik bisiklet var. Dün ben denemek için Pazar günü egzersizi ile başladım. 1 dk. hızlı şekilde çalıştım 2 dk. yavaş tempo da devam ederek 21 dk bitirdim.


Bunun ardından aşağıdaki 10 hareketi yazıldığı sayıda yapıyoruz.


90 jumping jacks

20 tricep dips


10 sit-ups




30 bird-dogs



30 second plank

30 spuat


40 crunches


10 oblique crunches (each side)


20 standing calf raises
Artı mekik programında 3. Gündeyim 250 iç bacak ve bingil bingil kollara elveda programı ile devam ediyorum. 




2 yorum:

  1. Allah kolaylık versin, sporu yaşam biçimi haline getirmek en güzeli

    YanıtlaSil
  2. Allah sabırlar versin, istediğin kiloya gelirsin inşallah. Bu kadar harekete ben gelemem heralde. Bir kere pilatese başlamıştım 3 gün kas ağrısından ayağa bile zor kalktım. :/

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.