16 Mart 2015 Pazartesi

Victoria's Secret Programı ile 1. Haftada -1,6 Kg ve 5 cm İncelme !

Selamün Aleyküm,

1 haftayı geride bıraktık spor ve sağlıklı beslenme ile dolu dolu bir hafta geçirdim ve kendimi çok iyi hissediyorum çok şükür bahar bana çok iyi geldi.İnstagram da #kimtuttarseni yarışmasında sanırım 3 haftadayız kilom bu günde aynı Cuma günü ile aynı 79.7 kg - 1,6 kg verdim çok mutluyum. Hafta sonunu sağlıklı beslenmeyi tercih ederek geçirdim eşimle dışarı çıktığımız da sağlıksız yiyecekler yerine bir an gaflete düşsemde :) oda mızıkçılık yapmak istemediğimden sonra toparlanıp içimden yok arkadaş bu kadar emek veriyorum yiyemem dedim ve ailecek lahmacun gibi mahsum bir seçenekte karar kıldık. Akşam 18:00 da son öğünü yiyerek ailece yenen onca çayın yanına o bu şu aburcuburlarından bir lokma dahi almayarak kişisel rekorumu kırmış  Karatay beslenmesine sağdık kalmış bulunmakdayım.

Bu arada Karatay Diyeti kitabını bitiridim genel mantığ kavradım ve artık diyebilirimki Karataycı Gülihanım :)) Sağlıklı lezzetli ve doyurucu en en en önemlisi çok şükür gözümüzde doyuyor midemizde. Bakalım ilerleyen günlerde nasıl olucak. Bu arda oğlum 14 aylık ve çok şükür halen anne sütü ile besleniyor ve bir sıkıntısı yok dün yarım lahmacunu hüpleti maşallahı var :) bakıldığında yemiyor sanılsada aslında sağlıklı beslendiği için kilosu normal.



Evetttt gelelim Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı ile 1 Haftalık ezgersiz sonucu ölçümlerde nasıl bir değişim oldu. Takip edenlerin bildiği üzere ben bu programa ek bazı günler 1 - 1:30 saat kadar ya yürüdüm yada eliptik bisikletle spor yaptım. Öğünü fazla kaçırdığım bir iki gün bunu yaptım. Gene ayrıyeten Kol, bel, iç bacak ve göbek bölgesi sorunum olduğu için 30 günlük mekik programı, iç bacak egzersizi ve Bingil bingil kollara elveda programımı uyguladım. Ve bunun yanında beslenmeme de dikkat etiğimi unutmayın !

09.03.15 Kilo 81.3 Göğüs 100   Bel 83  Göbek 100   Basen 101    Bacaklar 96   Bacak 63    Kol 32
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/03/tek-hedef-69-kilo-olmak.html

16.03.15 Kilo 79.7 Göğüs 99    Bel 82   Göbek 98   Basen 101    Bacaklar 95    Bacak 63       Kol 32
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/03/gdi-14-mart-2015-hedef-gunu.html

Bugün vücut ölçülerimde 1-2 cm eksilme olduğunu ve toplamda tam 5 cm inceldiğimi görebilirsiniz. Başladığımda geçen pazar 08.03 idi. 7 gün düzenli ve sıkı spor yaptım. Programıma sadık kaldım eh kendimi tebrik ediyorum. Özellikle bel bölgelimi inceltmek için özel çapa içindeyim ve başarlı oldu çok şükür.  11 haftalık programımımdan kaldı 10 hafta her hafta bu şekilde incelsem ah 23 Mayısı iple heyecanla ve neşe ile bekliyorum. Fark ortada yaza kalmış 67 gün siz hala düşünüyormusunuz inanın program çok eğlenceli ve sıkıcı değil tavsiye ederim. Daha öncede programlar uyguladım ama bu aralarında sürekli hergün hareketler değiştiği için en güzelleri diyebilirim. 

1 yorum:

  1. gultencim blogun var ya nimet nimet, çok faydali bilgiler. hemen bende basliyorum bu victoria's secret programina. insallah tamamlayabilirim ya.

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.