10 Mart 2015 Salı

Victoria's Secret 10 Haftalık Programı Salı Sporu

Selamün Aleyküm,

Dün Pazartsi günü tamamaladık göz atmak için tıklayabilirsiniz. Şimdi sırada Salı günü var devam eden arkadaşlar yorum kısmına mutlaka yazın hep beraber yaza fit girelim unutmayın yaza son 12. hafta :).

Victoria Secret 10 Haftalık Programı salı Sporu

1 Hafta cardiyo egzersizi 1 dk koşu, 2 dk yürüyüş (7x).
Yani toplamda 21 dk. egzersiz var benim evimde eliptik bisiklet var. Dün ben denemek için Pazar günü egzersizi ile başladım. 1 dk. hızlı şekilde çalıştım 2 dk. yavaş tempo da devam ederek 21 dk bitirdim.

Bunun ardından aşağıdaki 10 hareketi yazıldığı sayıda yapıyoruz.


80 jumping jacks (kolları ve bacakları açarak zıplıyoruz)

50 vertical leg crunches

20 sit-ups

15 tricep dips

20 spuat

10 side lunges (each leg)

15 leg lifts (each leg)

50 bicycles

15 wall push-ups

40 russian twists (ağırlık olması şart değil)

Tabi ben bunlara ek bel ve göbek sorunum olduğu için ayrıyeten mekik programı takip ediyorum 2. günündeyim.

Bingil Bingil Kollara elveda Programınıda tam gaz devam.

Ve tabiki iç bacak için artı 100 tane.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.