13 Mart 2015 Cuma

Victoria's Secret 10 Haftalık Programı Cuma Sporu

Selamün Aleyküm,

Bu gün bu programa ek kişisel programım mekik programında 5. gün dinlenme günü diğer hareketleri yapmayacağım. Sadece ek olarak 20 dk yürüyeceğim.

Bütün serileri, günleri, takip etmek ve göz atmak için Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı etiketine tıklamanız yeterli.

Victoria Secret 10 Haftalık Programı Cuma Sporu

1. Hafta Cuma

1 Hafta cardiyo egzersizi 1 dk koşu, 2 dk yürüyüş (7x).
Yani toplamda 21 dk. egzersiz var benim evimde eliptik bisiklet var.
1 dk. hızlı şekilde çalıştım 2 dk. yavaş tempo da  telefonumdaki kronometre ile takip ederek 21 dk bitirdim. Sizlerde evdeki imkanlarınızla cardiyor herketlerini yapabilirsiniz.


60 jumping jacks

40 crunches

10 sit-ups

10 tricep dips

20 side lunges (each side)

15 incline push-ups

10 obllique crunches (each side)

30 butt kickers


5 jump squats

15 jack knife sit-ups


7 yorum:

  1. yaptimm ve çok yoruldummm :)

    YanıtlaSil
  2. İnşallah memnun kalacaksın :)

    YanıtlaSil
  3. ağırlık çalışması çoğunlukta olmalı ama yok

    YanıtlaSil
  4. İlk hafta iki gün ara verdim, ikinci haftada da üç gün ara vermek zorunda kaldım buna rağmen işe yaradığını görmek sevindirici :) bu faydalı paylaşımlarınız için naçizane teşekkürlerimi iletmek istedim,döktüğünüz terin sizlere melek vücudu olarak dönmesi dileğiyle... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnunum kalmaniza çok sevindim:-)

      Sil
  5. ben yeni dogum yaptım 45 gün oldu ama hala hamilemisin diye soruyorlar bir haftadır yapıyorum bunları umarım işe yarar şimdiden psikolojime iyi geldi inşallah göbeğime de iyi gelir:))

    YanıtlaSil
  6. Cok sevindim hamilelik sonrası egzersizler var blogumda mutlaka onlarada bakmaı tavsiye ederim banada oyle densizce soran oldu 1 sene geçmeden vücut toparlanmıyor üzmeyin kendinizi^_^

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.