16 Mart 2015 Pazartesi

Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı 1. Hafta

Selamün Aleyküm,

7. Günlük Programın toplu olarak daha ulaşabilir olması için böyle bir yazı yayınlamak istedim. İlk 1. Haftayı Ayrıntılı Olarak Günleri ile yayınladım. Şimdi toplu olarak ilk hafta şöyle idi: Cardiyo hareketi 7 gün boyunca aynen aşağıda belirtiğim gibi ve ardından gün gün değişen ve ayrıntılı resimleri ile yayınladıgım 10 hareketi üzerlerinde yazan adet kadar yapıyoruz.

viktorias secret spor programı


1 Hafta cardiyo egzersizi 1 dk koşu, 2 dk yürüyüş (7x).

Yani toplamda 21 dk. egzersiz var benim evimde eliptik bisiklet var.
1 dk. hızlı şekilde çalıştım 2 dk. yavaş tempo da  telefonumdaki kronometre ile takip ederek 21 dk bitirdim. Sizlerde evdeki imkanlarınızla cardiyor herketlerini yapabilirsiniz.

Pazartesi Spor Hareketleri için Tıklayınız !

Salı Spor Hareketleri için Tıklayınız !

Çarşamba Spor Harketleri için Tıklayınız !

Perşembe Spor Hareketleri için Tıklayınz !

Cuma Spor Harekerleri İçin Tıklayınz !

Cumartesi Spor Harekerleri İçin Tıklayınz !

Pazar Spor Harekerleri İçin Tıklayınz !

Önemli Not: Hareketleri 1. hafta gün gün yapılan 10 Hareket aynı şekilde 10 hafta boyunca devam ediyor sadece her hafta cardiyo egzersizi değişiyor. 

2 yorum:

  1. ay gultenn herseyi siliyorsun kapatiyrsun valla bunuda kapatirsin diye korkuyorul bak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah iyiliğini versin saadet :))) yok blogum kapamam inşallah

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.