15 Mart 2015 Pazar

Victoria's Secret 10 Haftalık Programı Pazar Sporu

Selamün Aleyküm,

Bu gün programın son günü pazartesiden bu güne uygulayanları tebrik ediyorum :). Programa başlıyalı benim için 7. Gün oldu. Geçen pazar günü başlamıştım ben bu yüzden bu gün ben cardiyo bölümünü yapmıcam sadece 10 hareketi ve mekik programın uygulayacağm bu gün 7. gündeyim. Pazar günü biraz dinlelim :) 

mekik programı


Bütün serileri, günleri, takip etmek ve göz atmak için Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı etiketine tıklamanız yeterli.



Victoria Secret 10 Haftalık Programı Pazar Sporu

1. Hafta Cumartesi

1 Hafta cardiyo egzersizi 1 dk koşu, 2 dk yürüyüş (7x).
Yani toplamda 21 dk. egzersiz var benim evimde eliptik bisiklet var.
1 dk. hızlı şekilde çalıştım 2 dk. yavaş tempo da  telefonumdaki kronometre ile takip ederek 21 dk bitirdim. Sizlerde evdeki imkanlarınızla cardiyor herketlerini yapabilirsiniz.


45 adet jumping jacks

spor

15 adet squats

50 russian twists (ağırlık gerekli değil)


5 kneeting puch-ups
40 adet crunche


30 sn. Plank

10 standig calf raises

5 jump squat


10 Lunges (each leg)

30 saniye supermann

(resimler interneten alıntıdır)

1 yorum:

  1. bitii, bunu da yaptim bugun emegin için sagol canim. Bende bloguma ekliyorum bunlari arsiv kalsin

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.