14 Mart 2015 Cumartesi

Victoria's Secret 10 Haftalık Programı Cumartesi Sporu

Selamün Aleyküm,

Dün sabah erkenden cuma sporunu yaptıkdan sonra akşam üzeri tatlı yiyince eve geldiğimde 1 saat 40 dk daha eliptik bisikletle spor yaptım 30 mekik ve 20 şinav daha çektim bu arada artık tam şinav çekebiliyorum 5 tanede olsa bu ilerleme benim için çok ama çok sevindirici geçen yazdan beri yarım şinav çekiyordum.

O yüzden bugün sadece bu seriyi yapcam kişisel programlarımdan sadece mekik programın uygulayacağm bu gün 6. gündeyim.
mekik programı


Bütün serileri, günleri, takip etmek ve göz atmak için Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı etiketine tıklamanız yeterli.



Victoria Secret 10 Haftalık Programı Cumartesi Sporu

1. Hafta Cumartesi

1 Hafta cardiyo egzersizi 1 dk koşu, 2 dk yürüyüş (7x).

Yani toplamda 21 dk. egzersiz var benim evimde eliptik bisiklet var.
1 dk. hızlı şekilde çalıştım 2 dk. yavaş tempo da  telefonumdaki kronometre ile takip ederek 21 dk bitirdim. Sizlerde evdeki imkanlarınızla cardiyor herketlerini yapabilirsiniz.


50 jumping jacks

spor

20 squats

100 russian twists (ağırlık gerekli değil)


5 kneeting puch-ups

1 dakika  downward dog

15 jack knife sit-ups

10 lunges (each leg)

10 side lunges (each leg)

20 bird-dogs


20 inner thigh litfs (each leg)

interneten alıntıdır.

1 yorum:

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.