9 Mart 2015 Pazartesi

Tek hedef 69 Kilo olmak !

Selamün Aleyküm,

Bildiğiniz üzere aylardır - 12 kilo verdikden sonra ilerleme gösteremedim kış benim için çok verimli geçmedi ama bahar aylarından çok ümitlerim inşallah Allahım nasip etsin ve bende başarabileyim. Bu gün kilom 81.3 idi. Şu 80 ler artık bi yakamı bıraksa mutlu olacağım.
Haftasonu artık yeni bir karar aldım ve sadece tek bir hedef olarak 69 Kg olmaya karar verdim. Sadece bir - 12 kilo daha vericem ve gerisi keyfime kalıcak bu yaz 69 kilo olmak varken neden kendimi 59 kilo olacağım diye yorayım ve üzeyeyim.
69 kiloyu belki de en son çocukluğumda gördüm. Bu sene 30 yaşında olacağımı artık kiloların hızla gitmediğini kabul etmeli ve kendimi daha fazla üzmeyeceğim. 23.05.2015 de evlilik yıldönümüme 1 hafta kala 69 kilo beliminde 69 cm olmasını hedefliyorum inşallah. Boyum 1.73 69 kilonun gayet ideal ve buna inanarak deli gibi hedefime ulaşmak için uğraşıyorum.

23 Mayısa kadar 11 hafta var. 11 Haftalık yeni bir plan hazırladım kendime inşallah sıkıntısız geçirmek nasip olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.