23 Mart 2015 Pazartesi

GDİ* 23 Mart 2015 Tartı Günü

ÇSelamün Aleyküm,

Sporla dopdolu bir hafta geçirdim çok şükür 6 gün boyunca sıkı spor yaptım.  Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı ile 2 Haftalık ezgersiz  biti ve bu gün 3. Haftaya geçiş yaptım. Takip edenlerin bildiği üzere ben bu programa ek bazı günler 1saat kadar ya yürüdüm yada eliptik bisikletle spor yaptım. Öğünü fazla kaçırdığım bir iki gün bunu yaptım. 

 Kol, bel, iç bacak ve göbek bölgesi sorunum olduğu için 30 günlük mekik programı (15. Günedeyim) bacak egzersizi ve Bingil bingil kollara elvedaprogramımı uyguladım. Ve bunun yanında beslenmeme de dikkat etiğimi unutmayın ! Fakat bu hafta iki gün misafirliğe davetli idim o günlerde artı 1 saat daha spor yaptım yada bahçemizi temizlemekle uğraştım fazladan enerji harcamak için gayret etim incelme oldu fakat iki günlük kaçamk kiloma yansıdı daha çok vereceğime emindim o iki gün tek öğünü kaçırmasam iyi olacakdı ya kısmet diyorum.

Havalar artık ısındı bu gün ihtibarı ile oğlumla yürümeye başladık 1 saat yürüdük. 20 dk da cardio egzersizimi gelşnce evde eliptik bisikletle yaptım. 40 dk içinde de hem victoria programını hem kendi kişisel programımı bitirdim çok şükür dün dinlenmiştim bu gün acısı iyi çıktı :). 2 saat spor ile haftaya başladım. 

Kartay beslenmesinden çok menunum hafta içi bir yazı atıcam inşallah gün gün instgram adresimden de takip edebilsiniz çoook çoşkuluyuz diyetçiler olarak :))) @gulihanblog yeni adresim :)) hayırlı günleriniz ola.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.