14 Mart 2015 Cumartesi

GDİ* 14 Mart 2015 Hedef Günü

Selamün Aleyküm,


20.02.15  Kilo 81.8 Göğüs 100   Bel 84  Göbek 100   Basen 101    Bacaklar 96   Bacak 63    Kol 32
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/02/tarti-cuma.html

09.03.15 Kilo 81.3 Göğüs 100   Bel 83  Göbek 100   Basen 101    Bacaklar 96   Bacak 63    Kol 32
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/03/tek-hedef-69-kilo-olmak.html

14.03.15 Kilo 79.7 Göğüs 99    Bel 82   Göbek 98   Basen 101    Bacaklar 96    Bacak 63       Kol 32


Hedefler Hazır başlıklı yazımdan yeşil elbise hayallerimden bahsetmiştim. Daha sonrada artık Tek hedefimin 69 kg ve 69 cm belimin olarak hedeflerimi değiştirmek moralimi çok düzelti ve 79.7 dün tartı günümde gördüm. Hatırlarsanız bir kere daha Dukan diyeti ile 79 gördüm ama pek de sağlıklı şekilde görmediğimi düşünüyorum. Çünkü 3 gün atak yapınca hemen eksileri gördüm ama arkasından dukan devam etiremeyince 80 kiloya döndüm. Yeni Hedef Günü 23 Mayısa Son 69 gün :).



Karatay diyeti bu haftada da güzel gitti. Şuan Karatay üslünden memnunum. Bakalım galiba son 10.3 kiloyu Karatay ile verip bir ömür karatay ile devam etcem aslında karatay hocanın anlatmak istediği tamamen sağlıkl beslenme diyet denemez buna ömür boyu bu şekilde beslenerek ideal kiloda kalabilir sağlıklı bir birey olabiliriz en güzelide Türk damak tadına ve mutfağına uygun. Bakalım Allahdan hayırlısı bir çok yöntem denediğim için hala kendimden kuşkuluyum ama ara öğünlerin olmaması benim için çok iyi oldu çünkü bir lokma iki lokma derken bakmışım gene dünyayı yemişim. Karatay ana öğünleri çok doyurucu gerçekdende 4-5 saat açıkmıyorum. Şimdilik 2 ana öğün ve bir ikindi ara öğün ile devam ediyorum. Yazın 3 ana öğüne çıkarmayı düşünüyorum bakalım ya kısmet.

Dün sabah Cuma günü sporumu ablama gideceğim için erkenden yaptım. Ablama kadarda 20 dk. daha yürüdüm. Sabah kahvaltısı iyi geçti de de akşam tatlı yiyince eve geldiğimde çok rahatsız oldum. Eşimle bebecik beraber takılırken bende 1:40 dk. daha eliptik bisiklet ile spor yaptım anca rahatladım. 30 mekik 20 şınav ile de süsledim bu arada artık 5 tanede olsa tam mekik çekebiliyorum :))))) bu beni dün akşam çok mutlu eti. Hatırlayanlar olabilir hamilelikten önce en iyi zamanlarımda da bu şekilde kilo verdim kaçamak yaptımsa eve geldiğimde uyumadan önce 1 saat eliptik bisiklet ile spor yaptım ve bu sayede hem moralim bozulmadı hem de tamamen yediğimi karşılamasa bile fazladan kalori yakmış oldum. Şu hırsım her zaman olsa 1 ayda 40 kilo veririm ama nerdeeee:)) inşallah gene de inşallah diyelim. Dün Maşallah sabah 20 dk. eliptik bisiklet Victoria's Secret 10 Haftalık Program cuma sporunu yaptım arkasından ablama yürüdüm 20 dk. akşamda 1 saat 40 dk. ile eliptik bisiklet sürdüm toplamda nerdeyse toplamda 1.500 cl yaktım :)) yediğimi kesin yaktım gözü ile bakıyorum. 



Aylardır yeşil elbiseme girmek için uğraşyorum hedefime çok az kaldı.Evdeki aynama hamilelikden önceki son fit ölçümü yazdım motivasyon için elbiseyide başucuma astım :). Sağolsun görümcemde bilmeden tam elbisemin rengine uygun başörtü hediye eti heyecanla giyineceğim günü bekliyorum.



Elbiseyi giymem için son 3-5 cm kaldı. Kilom 75 den fazla olsa da Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı 6 gündür uygulamak gerçekden çok fark etirdi ve sporun getirdiği fitlik sıkılaşma ölçülerede de yansıdı. Tabi ki Bingil Bingil Kollara elveda, mekik ve iç bacak programımı ayrıyeten uyguluyorum. Ve tabi ki nisan 2014 yılından  bu güne düzenli yaptığım sporların vücuduma çok ama çok faydası oldu.

Gizli bir hedefim var inşallah başarınca yazacağım. Mart sonu için bir hedefimde ölçülerimde 3 lü hanelerden kurtulup 2 li hanelere tamamen geçmek dün 2 ölçümü daha 2 li hanelere geçirdim sadece basenim 3 lü sayılarda ama genede hamilelikden önceki ölçüsünden 2 cm daha ince çok şükür.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.