8 Mart 2015 Pazar

Karatay Diyeti de Eksik Kalmasın :)

Selamün Aleyküm,

Bu sene kış benim için biraz sorunlu geçiyor. 2 hafta önce Jillian programının 2. haftasına geçmişken 3 aydır ağıran sırtımın ağrısı dayanılmaz oldu birden fark etim ki sırtımda tam omur iliğime bitişik bir kitle var akşam eşimde kitleyi fark edince acile gitik ağrılar için bir iğne yapıldı ama kitle ne olduğu anlaşılmadı. Tabi biraz da endişe dolu 3-4 gün geçirdik. Sonra sadece bir yağ kitlesi olduğu tespit edildi. Büyümezse bir sıkıntı yok 3-4 gün daha çok yoğun sırt ağrım oldu daha sonra geçti.

Aklınızda olsun yağ kitlesi oluşurken ve oluştukdan sonra yoğun bir ağrı oluyor doktora göre ağrı yapmazlar ama yağ kitlesi olan bir kaç kişiden daha duydum bunu eh tabi birde sırta olunca çok şidetli bir ağrı verdi.

Eh baktık şükür sağlığım yerinde dedim ki bahar geliyor havaların düzeldiği ilk an yürümeye başlıcam. Yürüyüş demek sabah hemen kahvaltı yapmak akşam yemeğini ayarlamak bebeği ayarlamak ve kendini dışarı atmak demek gelince de evi topladımı zaten akşam oluyor o yüzden evde ki toplu işlerimi bahar temizliğimi erkenden bitirmek istedim yüklük gibi bir göme dolabım var kışdan bu yana çok karışmıştı onları halederken biraz yoruldum o arada da karatay beslenmesine dikkatimi çekti. Görümcem de kitabı vardı okdum. Biliyorum kırk tane yola başvuruyorum ama ben böyleyim yapcak bişey yok :). Karatayın beni başdan çıkaran yanı şu ki ara öğün yok bol bol yemek var ve tamamen sağlıklı bir yaşam biçimi olarak ömür boyu devam ediyor denemekden zarar gelmez dedim ve bir iki gün uyguladım hoşuma gitti devam etmeye karar verdim.

Tamda işlerim bittiği karatay diyetim için alışverişimi yaptığım salı günün akşamı hasta oldum ertesi günde yüksek ateş ile hastaneye yatırıldım:). Hep diyorum kısmet işte ben planlar yaptım olmadı gene :) çok şükür bu gün iyim hasta olsam da beslenme düzenimi bozmadım cuma günü tartı günümdü ama İnstagramda @supergirlbirkiz in başlatığı yarışmaya katıldığım için kişisel tartı günümde yazmadım rakiplerim görmesin diye:))

Yarışmada rakipler bir birine meydan okudu ve pazartesi günleri tartı günümüz en çok kilo veren kazanıyor tabi.

Karatay Beslenmesini internete ve kitaplarını okuyarak araştırabilirsiniz tabi. Kısacası şu sabah Karatay kahvaltısı ile 2 köy yumurtası olmasa olmazı bol yeşilik, mevsim yeşilikler, salatalıklar ceviz veya fındık veya hurma, kendi avucumuzun içi kadar doğal peynir. 10 tane kadar zeytin aşağıda tabaklar gibi.





Daha sonra mutlaka 4-5 saat birşey yemiyoruz. ben zaten anca 10 yiyebiliyorum çocuğu doyur vs. derken bu saati buluyor. Saat 15:00 gibi kendi yaptığım yoğurtan ve bir tane meyve yiyorum. Saat 17:00 veya 18:00 akşam yemeği yiyorum. Beslenme tarzı Aidin Salih hanımın anlatıklarına çok yakın geldiği için hoşuma gitti. Bakalım şimdilik plan bu hayırlısı diyelim. Yarın büyük gün :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.