27 Mart 2015 Cuma

Bahçem 2015

Selamün Aleyküm,

Organik



2015 bahçem hiç filitre yok Allahımdan diledim oldu almayadan gelin geldim ilk bakışda gece kondu gibi idi asfalt yok yoktu ama annem yapabılecekmısın kızım dedi ben hayal etim düşledim yaparım dedim bazen yapamadım asla maddiyatan değil ama öğreniyor insan ben hayal etim giriş katı az eşya normal bir ev ama mükemmel bir bahçe ilk gördüğümde o bahçeyi hayal etim evimi camında çiçekleri olan şirin evimi hayal etim eşim çabaladı gerçekleştirdi evin içi çok hoştu ama dış görünüm gece kondu idi gibiydi biz hiç rahatsız değildik düzeltik sabır etik bekledık bu sene Allah ömür verirse altın çağının yaşıyor.

 evimiz bahçede bidiğiniz bütün sebzeler hata bazı meyveler kapımız önünde çiçekler tavuklarımız yazı sıcak diye sevmem ama evim için hasretle beklerim kapıda içtiğimiz çayı  tadı hiç bir yerde dünyada gezegende yok hele istanbulda böyle bir ev yokki  çünkü bu benim hayalim kimileri yakıştırmadı beni zengin kızı yapamaz gider dedi kimse bilmedi zengin olan hayallerımdı şükürki annem babam bizi mal arsızı etmedi şükürki annem titiz ama sade idi. Bilemezsiniz her bahar içimdeki heyecanı bu eve ilk gelin geldiğimdeki hayallerimi hiç bilemezsiniz sevincimi hiç bilemezsiniz her sene hayaline yaklaşmanın ne güzel bir duygu olduğunu ellerinle eşinle ailenle başbaşa verip başarmanın tadını hiç bilemezsiniz hiç eşim annesi kardeşleri oğlum kocaman bi Aile olduk. Evet geldiğimde asfalt yolu bıle olmayan ayakabılarımızın çamur olduğu ev artık benim sarayım benim hayalim benim yuvam insan sevince 2 sene eşini bekleyiyimce hayallerine Allahına daima Allahına inanınca hangi çamur kirletirki hayallerini hep derim ben bir istedim Allahım iki berdi oğuzhanım bile ikidir ikinci göz ağrım yeğenim oğuzhanım ve ardından tanıştığım eşim oğuzhanım 6. Senemiz bitmek üzere iken 6. Sene sonra hayalini yaşamakdan güzel evlilik hediyesi varmı... Şükür olsun nasip edene şükür olsun sabırı öğretene şükür olsun mal arasızı olmayan nefis verene her bahar coşarım ben sizide coşturum...

















2 yorum:

  1. Sizi tebrik ediyorum. Umarım sizin yönteminizi kullanan okuyucularınız rahatça kilo verebilirler. Ben de Grafik Diyeti diye bir program kullandım ve gerçekten çok faydasını gördüm. Sizin yönteminize alternatif olarak önermek isterim. www.grafikdiyeti.com

    YanıtlaSil
  2. evine ve bahçene bayıldım, çok büyük emek etmişsiniz gerçekten, her sene o bahçeyi ekip dikmek bakmak nasıl başarıyorsun bebişinde var, Allah mutluluğunuzu bozmasın canım

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.