31 Mart 2015 Salı

Victoria's Secret Programıyla 3. Haftada toplam 14 cm İncelme !

Workout
Selamün Aleyküm,

dün bebeyi babasına bırakıp saat 21:00 uyudum o kadar moralım bozulduki bilemesiniz 31.03.15 75 kilo olmak nerde birde 80,7 gibi bir rakamla kapatıyorum canım o denli sıkıldıki kendimi uykuya verdim 6. Aydır kilom 80 den aşağıya düşmüyor evet incelme var ama bu beni mutlu etmeye yetmiyor tartıda artık 80 rakamını görmekden bunaldım tam 6. Aydır böyle  yapcak bişey yok napalım kısmetım bu imiş başladığımda Victoria's Secret Spor programına başladığımda 09.03 idi. O günden bu yana toplamda 14 cm incelmiş oldum. Her bölgeden 3 cm yakın giti. Kolum sabit kaldı kı oda ilginç o kadar uğraşıyorum aralıkdan beri ha kolumda kaslar oluştu oda ayrı sarkıklıkda bayağı düzeldi belkide sarkıklık toplanıp kas olmaya başlayınca ölçü aynı gibi duruyor bilmiyorum ya neyse.

3. Haftada 4 cm incelmekde güzel yani kilo kaybı yok ama mezura en azından beni mutlu etmek için çabalıyor 80,7 kilo ile marta veda nisana selam olsun .

2 Yıllık Kilo Güncem

Kilo Maceramin tamamını Gülihan'nin Diyetle İmtihanı adlı etiket altında bulabilirsiniz.

GDİ* Kilo Güncem 2012-2015

Boyum 1.73 :)

03.07.12       Kilo 81.1
http://gulihan.blogspot.com.tr/2012/07/diyet-listesi-gunluk.html

19.07.12       Kilo 78
http://gulihan.blogspot.com.tr/2012/07/ahmet-maranki-karpuz-detoksu.html

01.11.12       Kilo 84
05.11.12       Kilo 77.9
http://gulihan.blogspot.com.tr/2012/12/aclik-orucu-aidin-salih.html

14.12.12       Kilo 77      
http://gulihan.blogspot.com.tr/2012/12/96-gun.html

14.02.13       Kilo 80 Bel:92     Basen:113
http://gulihan.blogspot.com.tr/2013/02/gulihan-diyetle-imtihan-8gun.html

06.03.13       Kilo 80
http://gulihan.blogspot.com.tr/2013/03/taylan-kumeli-diyeti-liste-1.html 

02.03.13       Kilo 79    
http://gulihan.blogspot.com.tr/2013/03/gulihannn-diyetle-imtihan-24-gun.html

13.03.13      Kilo 77.5   Bel 88   Göbek 105   Basen 105        Bacaklar 99        Bacak 63
http://gulihan.blogspot.com.tr/2013/03/gulihannn-diyetle-imtihan-34-gun.html

19.03.13       Kilo 77    
http://gulihan.blogspot.com.tr/2013/03/taylan-kumeli-liste-2-eskikilomageridonuyorum.html

23.03.13       Kilo 77       Bel 84   Göbek 97    Basen 105        Bacaklar 99        Bacak 63
http://gulihan.blogspot.com.tr/2013/03/eskikilomageridonuyorum-taylan-kumeli-liste-3.html

03.04.13     Kilo 77        
http://gulihan.blogspot.com.tr/2013/04/eskikilomageridonuyorum-taylan-kumeli-liste-5.html

11.04.13       Kilo 76.7     Bel 79   Göbek 96   Basen 103       Bacaklar 98        Bacak 62,5
http://gulihan.blogspot.com.tr/2013/04/taylan-kumeli-diyeti-liste-5.html

19.04.13       Kilo 76.5
12.05.13       Kilo 76
16.05.13       Kilo 75        Bel 79   Göbek 96    Basen 103        Bacaklar 96,5        Bacak 60
http://gulihan.blogspot.com.tr/2013/05/diyet-listesi-anneler-gunu-hamilelik.html


Hamilelik döneminde 20 kilo aldım ve 95 kilo ile hamileliğim sona erdi:)

01.02.14       Kilo 93 
15.03.14       Kilo 92        Bel 100   Göbek 114    Basen 116        Bacaklar 105        Bacak 69
15.04.14       Kilo 91
http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/04/diyetlistesi-hamilelik-kilosu.html

21.04.14       Kilo 89
http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/04/eskikilomageridonuyorum-listeler-hamileikkilosu.html

01.07.14       Kilo 88        Bel 93  Göbek 110    Basen 114       Bacaklar 105       Bacak 68
http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/07/diyet-listeleri-taylan-kumeli-listeleri.html

14.07.14       Kilo 87.6
http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/07/diyet-listeleri-taylan-kumeli-listeleri.html

25.07.14       Kilo 86
18.08.14       Kilo 85.6        Bel 90   Göbek 107    Basen 110     Bacaklar 103        Bacak 67
http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/08/gulihan-ramazan-bayram-ve-tatil-de.html

05.09.14       Kilo 83.8
http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/09/diyet-listesi-kilo-zayiflama.html

19.09.14      Kilo 82.5         Bel 88   Göbek 105    Basen 109       Bacaklar 102        Bacak 65
http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/09/aysetolga-muratbur-dogum-egzersiz.html

27.09.14     Kilo 81.9 
http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/09/10-kilo-verdi.html

04.10.14     Kilo 80.9           Bel 88    Göbek 105    Basen 108      Bacaklar 100    Bacak 64       Kol 33
http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/10/7-haftada-5-kilo-verdi.html

20.10.14     Kilo 80.9           Bel 86    Göbek 104    Basen 106       Bacaklar 97     Bacak 63
http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/10/yill-basina-fitim-2015.html

17.11.14     Kilo 80.5  Göğüs 103   Bel 85  Göbek 103   Basen 105   Bacaklar 97   Bacak 63    Kol 33
http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/11/dogum-sonrasi-egzersiz-sonucu.html

02.12.12  Kilo 78.5 Göğüs 103   Bel 84  Göbek 100   Basen 104    Bacaklar 96   Bacak 63    Kol 33
http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/12/dukan-atak-evresi-bitimi.html


2015 Yılını Hamilelik Kilomdan -14 Kilo vererek bitirdim :).


16.01.15  Kilo 81.7 Göğüs 103   Bel 85  Göbek 103   Basen 104    Bacaklar 96   Bacak 63    Kol 33
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/01/diyet-listesi-16-ocak.html


23.01.15  Kilo 80.4 Göğüs 100   Bel 85  Göbek 100   Basen 104  Bacaklar 96   Bacak 63    Kol 33
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/01/230115-kilo-verme.html

20.02.15  Kilo 81.8 Göğüs 100   Bel 84  Göbek 100   Basen 101  Bacaklar 96   Bacak 63    Kol 32
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/02/tarti-cuma.html

09.03.15 Kilo 81.3 Göğüs 100   Bel 83  Göbek 100   Basen 101  Bacaklar 96   Bacak 63    Kol 32
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/03/tek-hedef-69-kilo-olmak.html




14.03.15 Kilo 79.7 Göğüs 99    Bel 82   Göbek 98   Basen 101  Bacaklar 96    Bacak 63       Kol 32
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/03/gdi-14-mart-2015-hedef-gunu.html

16.03.14 Kilo 79.7 Göğüs 99    Bel 82   Göbek 98   Basen 101  Bacaklar 95    Bacak 63       Kol 32
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/03/victorias-secret-spor-ile-5-cm-incelme.html

23.03.15 Kilo 79.4 Göğüs 98    Bel 81   Göbek 97   Basen 101  Bacaklar 94  Bacak 62     Kol 32
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/03/victoria-secret-program-ile-2-haftada.html

31.03.15 Kilo 80.7 Göğüs 97   Bel 80   Göbek 96   Basen 100   Bacaklar 94   iç  Bacak 62     Kol 32
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/03/victoria-secret-programyla-3-haftada.html


15.04.15 Kilo 79.1 Göğüs 97  Bel 79  Göbek 96   Basen 100  Bacaklar 94  iç bacak 62      Kol 32
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/04/hamilelik-sonrasi-kilo-verme.html

27.04.15 Kilo 79.3 Göğüs 95 Bel 79 Göbek 96 Basen 100 Bacaklar 94 İç bacak 62 Kol 31
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/04/kilo-verme-diyet.html

14.05.15 Kilo 76.1 Göğüs 94    Bel 77   Göbek 93  Basen 97  Bacaklar 90 İç bacak 59 Kol 31




30 Mart 2015 Pazartesi

Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı 4. Hafta




4 Hafta cardiyo egzersizi 5 dk koşu, 2 dk yürüyüş (3x).

Yani toplamda 21 dk. egzersiz var benim evimde eliptik bisiklet var.
5 dk. hızlı şekilde çalıştım 2 dk. yavaş tempo da  telefonumdaki kronometre ile takip ederek 21 dk bitirdim. Sizlerde evdeki imkanlarınızla cardiyor herketlerini yapabilirsiniz.

Pazartesi Spor Hareketleri için Tıklayınız !

Salı Spor Hareketleri için Tıklayınız !

Çarşamba Spor Harketleri için Tıklayınız !

Perşembe Spor Hareketleri için Tıklayınz !

Cuma Spor Harekerleri İçin Tıklayınz !

Cumartesi Spor Harekerleri İçin Tıklayınz !

Pazar Spor Harekerleri İçin Tıklayınz !

Önemli Not: Hareketleri 1. haftaki gibi gün gün yapılan 10 Hareket aynı şekilde 10 hafta boyunca devam ediyor sadece her hafta cardiyo egzersizi değişiyor. 

27 Mart 2015 Cuma

Bahçem 2015

Selamün Aleyküm,

Organik



2015 bahçem hiç filitre yok Allahımdan diledim oldu almayadan gelin geldim ilk bakışda gece kondu gibi idi asfalt yok yoktu ama annem yapabılecekmısın kızım dedi ben hayal etim düşledim yaparım dedim bazen yapamadım asla maddiyatan değil ama öğreniyor insan ben hayal etim giriş katı az eşya normal bir ev ama mükemmel bir bahçe ilk gördüğümde o bahçeyi hayal etim evimi camında çiçekleri olan şirin evimi hayal etim eşim çabaladı gerçekleştirdi evin içi çok hoştu ama dış görünüm gece kondu idi gibiydi biz hiç rahatsız değildik düzeltik sabır etik bekledık bu sene Allah ömür verirse altın çağının yaşıyor.

 evimiz bahçede bidiğiniz bütün sebzeler hata bazı meyveler kapımız önünde çiçekler tavuklarımız yazı sıcak diye sevmem ama evim için hasretle beklerim kapıda içtiğimiz çayı  tadı hiç bir yerde dünyada gezegende yok hele istanbulda böyle bir ev yokki  çünkü bu benim hayalim kimileri yakıştırmadı beni zengin kızı yapamaz gider dedi kimse bilmedi zengin olan hayallerımdı şükürki annem babam bizi mal arsızı etmedi şükürki annem titiz ama sade idi. Bilemezsiniz her bahar içimdeki heyecanı bu eve ilk gelin geldiğimdeki hayallerimi hiç bilemezsiniz sevincimi hiç bilemezsiniz her sene hayaline yaklaşmanın ne güzel bir duygu olduğunu ellerinle eşinle ailenle başbaşa verip başarmanın tadını hiç bilemezsiniz hiç eşim annesi kardeşleri oğlum kocaman bi Aile olduk. Evet geldiğimde asfalt yolu bıle olmayan ayakabılarımızın çamur olduğu ev artık benim sarayım benim hayalim benim yuvam insan sevince 2 sene eşini bekleyiyimce hayallerine Allahına daima Allahına inanınca hangi çamur kirletirki hayallerini hep derim ben bir istedim Allahım iki berdi oğuzhanım bile ikidir ikinci göz ağrım yeğenim oğuzhanım ve ardından tanıştığım eşim oğuzhanım 6. Senemiz bitmek üzere iken 6. Sene sonra hayalini yaşamakdan güzel evlilik hediyesi varmı... Şükür olsun nasip edene şükür olsun sabırı öğretene şükür olsun mal arasızı olmayan nefis verene her bahar coşarım ben sizide coşturum...

















24 Mart 2015 Salı

Victoria's Secret Programı ile 2 Haftada toplam 10 cm İncelme !

Selamün Aleyküm,

2. Haftayı - 300 gr ve gene 5 cm incelme ile geride bıraktım. Kilo kaybım az oldu çünkü kaçamak yaptığım iki öğün oldu. Sadece iki öğün düzenimi bozmaya yeti. Aslında kaçamak yaptığım günler 1-3 saat arası artı spor yaptım ama ne fayda çünki yerseniz görüldüğü üzere olmuyor olmuyor :)).



Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı ile 2. Haftalık ezgersizi 6 gün yoğun spor yaparak (günlük olarak @gulihanblog instgram hesabımdan takip edebilirsiniz) geçirdim. Pazar günü dinlendim 1:30 ile 3 saat arasında değişti sporum dediğim gibi artı yürüyüş ve kişisel sorunlu bölgelerime yönelik Kol, bel, iç bacak ve göbek bölgesi 30 günlük mekik programı, iç bacak egzersizi ve Bingil bingil kollara elveda programımı uyguladım. Beslenmem gene Karatay ile oldu günlük iki öğün yiyorum bu benim kişisel tercihim.

Bu şekilde bir spor listem var günlük olarak oraya kayıt edip buzdolabının üstünde duruyor ve bu çok motive edici oluyor :))). Kişisel gurur toplam :)).

Sonuçlara gelince ise 
 
16.03.14 Kilo 79.7 Göğüs 99    Bel 82   Göbek 98   Basen 101    Bacaklar 95    Bacak 63       Kol 32
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/03/victorias-secret-spor-ile-5-cm-incelme.html

23.03.15 Kilo 79.4 Göğüs 98    Bel 81   Göbek 97   Basen 101    Bacaklar 95  Bacak 62     Kol 32

Program gerçekden harika be yapması çok zevkli, basit  haftaya en güzel en fit ölçülerle devam ederim inşallah.

Victoria Secret 10 Haftalık Spor Programı 3. Hafta




3 Hafta cardiyo egzersizi 3 dk koşu, 2 dk yürüyüş (4x).

Yani toplamda 21 dk. egzersiz var benim evimde eliptik bisiklet var.
3 dk. hızlı şekilde çalıştım 2 dk. yavaş tempo da  telefonumdaki kronometre ile takip ederek 21 dk bitirdim. Sizlerde evdeki imkanlarınızla cardiyor herketlerini yapabilirsiniz.

Pazartesi Spor Hareketleri için Tıklayınız !

Salı Spor Hareketleri için Tıklayınız !

Çarşamba Spor Harketleri için Tıklayınız !

Perşembe Spor Hareketleri için Tıklayınz !

Cuma Spor Harekerleri İçin Tıklayınz !

Cumartesi Spor Harekerleri İçin Tıklayınz !

Pazar Spor Harekerleri İçin Tıklayınz !

Önemli Not: Hareketleri 1. haftaki gibi gün gün yapılan 10 Hareket aynı şekilde 10 hafta boyunca devam ediyor sadece her hafta cardiyo egzersizi değişiyor. 

23 Mart 2015 Pazartesi

GDİ* 23 Mart 2015 Tartı Günü

ÇSelamün Aleyküm,

Sporla dopdolu bir hafta geçirdim çok şükür 6 gün boyunca sıkı spor yaptım.  Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı ile 2 Haftalık ezgersiz  biti ve bu gün 3. Haftaya geçiş yaptım. Takip edenlerin bildiği üzere ben bu programa ek bazı günler 1saat kadar ya yürüdüm yada eliptik bisikletle spor yaptım. Öğünü fazla kaçırdığım bir iki gün bunu yaptım. 

 Kol, bel, iç bacak ve göbek bölgesi sorunum olduğu için 30 günlük mekik programı (15. Günedeyim) bacak egzersizi ve Bingil bingil kollara elvedaprogramımı uyguladım. Ve bunun yanında beslenmeme de dikkat etiğimi unutmayın ! Fakat bu hafta iki gün misafirliğe davetli idim o günlerde artı 1 saat daha spor yaptım yada bahçemizi temizlemekle uğraştım fazladan enerji harcamak için gayret etim incelme oldu fakat iki günlük kaçamk kiloma yansıdı daha çok vereceğime emindim o iki gün tek öğünü kaçırmasam iyi olacakdı ya kısmet diyorum.

Havalar artık ısındı bu gün ihtibarı ile oğlumla yürümeye başladık 1 saat yürüdük. 20 dk da cardio egzersizimi gelşnce evde eliptik bisikletle yaptım. 40 dk içinde de hem victoria programını hem kendi kişisel programımı bitirdim çok şükür dün dinlenmiştim bu gün acısı iyi çıktı :). 2 saat spor ile haftaya başladım. 

Kartay beslenmesinden çok menunum hafta içi bir yazı atıcam inşallah gün gün instgram adresimden de takip edebilsiniz çoook çoşkuluyuz diyetçiler olarak :))) @gulihanblog yeni adresim :)) hayırlı günleriniz ola.


16 Mart 2015 Pazartesi

Victoria's Secret Programı ile 1. Haftada -1,6 Kg ve 5 cm İncelme !

Selamün Aleyküm,

1 haftayı geride bıraktık spor ve sağlıklı beslenme ile dolu dolu bir hafta geçirdim ve kendimi çok iyi hissediyorum çok şükür bahar bana çok iyi geldi.İnstagram da #kimtuttarseni yarışmasında sanırım 3 haftadayız kilom bu günde aynı Cuma günü ile aynı 79.7 kg - 1,6 kg verdim çok mutluyum. Hafta sonunu sağlıklı beslenmeyi tercih ederek geçirdim eşimle dışarı çıktığımız da sağlıksız yiyecekler yerine bir an gaflete düşsemde :) oda mızıkçılık yapmak istemediğimden sonra toparlanıp içimden yok arkadaş bu kadar emek veriyorum yiyemem dedim ve ailecek lahmacun gibi mahsum bir seçenekte karar kıldık. Akşam 18:00 da son öğünü yiyerek ailece yenen onca çayın yanına o bu şu aburcuburlarından bir lokma dahi almayarak kişisel rekorumu kırmış  Karatay beslenmesine sağdık kalmış bulunmakdayım.

Bu arada Karatay Diyeti kitabını bitiridim genel mantığ kavradım ve artık diyebilirimki Karataycı Gülihanım :)) Sağlıklı lezzetli ve doyurucu en en en önemlisi çok şükür gözümüzde doyuyor midemizde. Bakalım ilerleyen günlerde nasıl olucak. Bu arda oğlum 14 aylık ve çok şükür halen anne sütü ile besleniyor ve bir sıkıntısı yok dün yarım lahmacunu hüpleti maşallahı var :) bakıldığında yemiyor sanılsada aslında sağlıklı beslendiği için kilosu normal.



Evetttt gelelim Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı ile 1 Haftalık ezgersiz sonucu ölçümlerde nasıl bir değişim oldu. Takip edenlerin bildiği üzere ben bu programa ek bazı günler 1 - 1:30 saat kadar ya yürüdüm yada eliptik bisikletle spor yaptım. Öğünü fazla kaçırdığım bir iki gün bunu yaptım. Gene ayrıyeten Kol, bel, iç bacak ve göbek bölgesi sorunum olduğu için 30 günlük mekik programı, iç bacak egzersizi ve Bingil bingil kollara elveda programımı uyguladım. Ve bunun yanında beslenmeme de dikkat etiğimi unutmayın !

09.03.15 Kilo 81.3 Göğüs 100   Bel 83  Göbek 100   Basen 101    Bacaklar 96   Bacak 63    Kol 32
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/03/tek-hedef-69-kilo-olmak.html

16.03.15 Kilo 79.7 Göğüs 99    Bel 82   Göbek 98   Basen 101    Bacaklar 95    Bacak 63       Kol 32
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/03/gdi-14-mart-2015-hedef-gunu.html

Bugün vücut ölçülerimde 1-2 cm eksilme olduğunu ve toplamda tam 5 cm inceldiğimi görebilirsiniz. Başladığımda geçen pazar 08.03 idi. 7 gün düzenli ve sıkı spor yaptım. Programıma sadık kaldım eh kendimi tebrik ediyorum. Özellikle bel bölgelimi inceltmek için özel çapa içindeyim ve başarlı oldu çok şükür.  11 haftalık programımımdan kaldı 10 hafta her hafta bu şekilde incelsem ah 23 Mayısı iple heyecanla ve neşe ile bekliyorum. Fark ortada yaza kalmış 67 gün siz hala düşünüyormusunuz inanın program çok eğlenceli ve sıkıcı değil tavsiye ederim. Daha öncede programlar uyguladım ama bu aralarında sürekli hergün hareketler değiştiği için en güzelleri diyebilirim. 

Victoria Secret 10 Haftalık Spor Programı 2. Hafta




2 Hafta cardiyo egzersizi 2 dk koşu, 2 dk yürüyüş (5x).

Yani toplamda 21 dk. egzersiz var benim evimde eliptik bisiklet var.
2 dk. hızlı şekilde çalıştım 2 dk. yavaş tempo da  telefonumdaki kronometre ile takip ederek 21 dk bitirdim. Sizlerde evdeki imkanlarınızla cardiyor herketlerini yapabilirsiniz.

Pazartesi Spor Hareketleri için Tıklayınız !

Salı Spor Hareketleri için Tıklayınız !

Çarşamba Spor Harketleri için Tıklayınız !

Perşembe Spor Hareketleri için Tıklayınz !

Cuma Spor Harekerleri İçin Tıklayınz !

Cumartesi Spor Harekerleri İçin Tıklayınz !

Pazar Spor Harekerleri İçin Tıklayınz !

Önemli Not: Hareketleri 1. haftaki gibi gün gün yapılan 10 Hareket aynı şekilde 10 hafta boyunca devam ediyor sadece her hafta cardiyo egzersizi değişiyor. 

Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı 1. Hafta

Selamün Aleyküm,

7. Günlük Programın toplu olarak daha ulaşabilir olması için böyle bir yazı yayınlamak istedim. İlk 1. Haftayı Ayrıntılı Olarak Günleri ile yayınladım. Şimdi toplu olarak ilk hafta şöyle idi: Cardiyo hareketi 7 gün boyunca aynen aşağıda belirtiğim gibi ve ardından gün gün değişen ve ayrıntılı resimleri ile yayınladıgım 10 hareketi üzerlerinde yazan adet kadar yapıyoruz.

viktorias secret spor programı


1 Hafta cardiyo egzersizi 1 dk koşu, 2 dk yürüyüş (7x).

Yani toplamda 21 dk. egzersiz var benim evimde eliptik bisiklet var.
1 dk. hızlı şekilde çalıştım 2 dk. yavaş tempo da  telefonumdaki kronometre ile takip ederek 21 dk bitirdim. Sizlerde evdeki imkanlarınızla cardiyor herketlerini yapabilirsiniz.

Pazartesi Spor Hareketleri için Tıklayınız !

Salı Spor Hareketleri için Tıklayınız !

Çarşamba Spor Harketleri için Tıklayınız !

Perşembe Spor Hareketleri için Tıklayınz !

Cuma Spor Harekerleri İçin Tıklayınz !

Cumartesi Spor Harekerleri İçin Tıklayınz !

Pazar Spor Harekerleri İçin Tıklayınz !

Önemli Not: Hareketleri 1. hafta gün gün yapılan 10 Hareket aynı şekilde 10 hafta boyunca devam ediyor sadece her hafta cardiyo egzersizi değişiyor. 

15 Mart 2015 Pazar

Victoria's Secret 10 Haftalık Programı Pazar Sporu

Selamün Aleyküm,

Bu gün programın son günü pazartesiden bu güne uygulayanları tebrik ediyorum :). Programa başlıyalı benim için 7. Gün oldu. Geçen pazar günü başlamıştım ben bu yüzden bu gün ben cardiyo bölümünü yapmıcam sadece 10 hareketi ve mekik programın uygulayacağm bu gün 7. gündeyim. Pazar günü biraz dinlelim :) 

mekik programı


Bütün serileri, günleri, takip etmek ve göz atmak için Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı etiketine tıklamanız yeterli.



Victoria Secret 10 Haftalık Programı Pazar Sporu

1. Hafta Cumartesi

1 Hafta cardiyo egzersizi 1 dk koşu, 2 dk yürüyüş (7x).
Yani toplamda 21 dk. egzersiz var benim evimde eliptik bisiklet var.
1 dk. hızlı şekilde çalıştım 2 dk. yavaş tempo da  telefonumdaki kronometre ile takip ederek 21 dk bitirdim. Sizlerde evdeki imkanlarınızla cardiyor herketlerini yapabilirsiniz.


45 adet jumping jacks

spor

15 adet squats

50 russian twists (ağırlık gerekli değil)


5 kneeting puch-ups
40 adet crunche


30 sn. Plank

10 standig calf raises

5 jump squat


10 Lunges (each leg)

30 saniye supermann

(resimler interneten alıntıdır)

14 Mart 2015 Cumartesi

GDİ* 14 Mart 2015 Hedef Günü

Selamün Aleyküm,


20.02.15  Kilo 81.8 Göğüs 100   Bel 84  Göbek 100   Basen 101    Bacaklar 96   Bacak 63    Kol 32
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/02/tarti-cuma.html

09.03.15 Kilo 81.3 Göğüs 100   Bel 83  Göbek 100   Basen 101    Bacaklar 96   Bacak 63    Kol 32
http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/03/tek-hedef-69-kilo-olmak.html

14.03.15 Kilo 79.7 Göğüs 99    Bel 82   Göbek 98   Basen 101    Bacaklar 96    Bacak 63       Kol 32


Hedefler Hazır başlıklı yazımdan yeşil elbise hayallerimden bahsetmiştim. Daha sonrada artık Tek hedefimin 69 kg ve 69 cm belimin olarak hedeflerimi değiştirmek moralimi çok düzelti ve 79.7 dün tartı günümde gördüm. Hatırlarsanız bir kere daha Dukan diyeti ile 79 gördüm ama pek de sağlıklı şekilde görmediğimi düşünüyorum. Çünkü 3 gün atak yapınca hemen eksileri gördüm ama arkasından dukan devam etiremeyince 80 kiloya döndüm. Yeni Hedef Günü 23 Mayısa Son 69 gün :).



Karatay diyeti bu haftada da güzel gitti. Şuan Karatay üslünden memnunum. Bakalım galiba son 10.3 kiloyu Karatay ile verip bir ömür karatay ile devam etcem aslında karatay hocanın anlatmak istediği tamamen sağlıkl beslenme diyet denemez buna ömür boyu bu şekilde beslenerek ideal kiloda kalabilir sağlıklı bir birey olabiliriz en güzelide Türk damak tadına ve mutfağına uygun. Bakalım Allahdan hayırlısı bir çok yöntem denediğim için hala kendimden kuşkuluyum ama ara öğünlerin olmaması benim için çok iyi oldu çünkü bir lokma iki lokma derken bakmışım gene dünyayı yemişim. Karatay ana öğünleri çok doyurucu gerçekdende 4-5 saat açıkmıyorum. Şimdilik 2 ana öğün ve bir ikindi ara öğün ile devam ediyorum. Yazın 3 ana öğüne çıkarmayı düşünüyorum bakalım ya kısmet.

Dün sabah Cuma günü sporumu ablama gideceğim için erkenden yaptım. Ablama kadarda 20 dk. daha yürüdüm. Sabah kahvaltısı iyi geçti de de akşam tatlı yiyince eve geldiğimde çok rahatsız oldum. Eşimle bebecik beraber takılırken bende 1:40 dk. daha eliptik bisiklet ile spor yaptım anca rahatladım. 30 mekik 20 şınav ile de süsledim bu arada artık 5 tanede olsa tam mekik çekebiliyorum :))))) bu beni dün akşam çok mutlu eti. Hatırlayanlar olabilir hamilelikten önce en iyi zamanlarımda da bu şekilde kilo verdim kaçamak yaptımsa eve geldiğimde uyumadan önce 1 saat eliptik bisiklet ile spor yaptım ve bu sayede hem moralim bozulmadı hem de tamamen yediğimi karşılamasa bile fazladan kalori yakmış oldum. Şu hırsım her zaman olsa 1 ayda 40 kilo veririm ama nerdeeee:)) inşallah gene de inşallah diyelim. Dün Maşallah sabah 20 dk. eliptik bisiklet Victoria's Secret 10 Haftalık Program cuma sporunu yaptım arkasından ablama yürüdüm 20 dk. akşamda 1 saat 40 dk. ile eliptik bisiklet sürdüm toplamda nerdeyse toplamda 1.500 cl yaktım :)) yediğimi kesin yaktım gözü ile bakıyorum. 



Aylardır yeşil elbiseme girmek için uğraşyorum hedefime çok az kaldı.Evdeki aynama hamilelikden önceki son fit ölçümü yazdım motivasyon için elbiseyide başucuma astım :). Sağolsun görümcemde bilmeden tam elbisemin rengine uygun başörtü hediye eti heyecanla giyineceğim günü bekliyorum.



Elbiseyi giymem için son 3-5 cm kaldı. Kilom 75 den fazla olsa da Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı 6 gündür uygulamak gerçekden çok fark etirdi ve sporun getirdiği fitlik sıkılaşma ölçülerede de yansıdı. Tabi ki Bingil Bingil Kollara elveda, mekik ve iç bacak programımı ayrıyeten uyguluyorum. Ve tabi ki nisan 2014 yılından  bu güne düzenli yaptığım sporların vücuduma çok ama çok faydası oldu.

Gizli bir hedefim var inşallah başarınca yazacağım. Mart sonu için bir hedefimde ölçülerimde 3 lü hanelerden kurtulup 2 li hanelere tamamen geçmek dün 2 ölçümü daha 2 li hanelere geçirdim sadece basenim 3 lü sayılarda ama genede hamilelikden önceki ölçüsünden 2 cm daha ince çok şükür.


Victoria's Secret 10 Haftalık Programı Cumartesi Sporu

Selamün Aleyküm,

Dün sabah erkenden cuma sporunu yaptıkdan sonra akşam üzeri tatlı yiyince eve geldiğimde 1 saat 40 dk daha eliptik bisikletle spor yaptım 30 mekik ve 20 şinav daha çektim bu arada artık tam şinav çekebiliyorum 5 tanede olsa bu ilerleme benim için çok ama çok sevindirici geçen yazdan beri yarım şinav çekiyordum.

O yüzden bugün sadece bu seriyi yapcam kişisel programlarımdan sadece mekik programın uygulayacağm bu gün 6. gündeyim.
mekik programı


Bütün serileri, günleri, takip etmek ve göz atmak için Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı etiketine tıklamanız yeterli.



Victoria Secret 10 Haftalık Programı Cumartesi Sporu

1. Hafta Cumartesi

1 Hafta cardiyo egzersizi 1 dk koşu, 2 dk yürüyüş (7x).

Yani toplamda 21 dk. egzersiz var benim evimde eliptik bisiklet var.
1 dk. hızlı şekilde çalıştım 2 dk. yavaş tempo da  telefonumdaki kronometre ile takip ederek 21 dk bitirdim. Sizlerde evdeki imkanlarınızla cardiyor herketlerini yapabilirsiniz.


50 jumping jacks

spor

20 squats

100 russian twists (ağırlık gerekli değil)


5 kneeting puch-ups

1 dakika  downward dog

15 jack knife sit-ups

10 lunges (each leg)

10 side lunges (each leg)

20 bird-dogs


20 inner thigh litfs (each leg)

interneten alıntıdır.

13 Mart 2015 Cuma

Victoria's Secret 10 Haftalık Programı Cuma Sporu

Selamün Aleyküm,

Bu gün bu programa ek kişisel programım mekik programında 5. gün dinlenme günü diğer hareketleri yapmayacağım. Sadece ek olarak 20 dk yürüyeceğim.

Bütün serileri, günleri, takip etmek ve göz atmak için Victoria's Secret 10 Haftalık Spor Programı etiketine tıklamanız yeterli.

Victoria Secret 10 Haftalık Programı Cuma Sporu

1. Hafta Cuma

1 Hafta cardiyo egzersizi 1 dk koşu, 2 dk yürüyüş (7x).
Yani toplamda 21 dk. egzersiz var benim evimde eliptik bisiklet var.
1 dk. hızlı şekilde çalıştım 2 dk. yavaş tempo da  telefonumdaki kronometre ile takip ederek 21 dk bitirdim. Sizlerde evdeki imkanlarınızla cardiyor herketlerini yapabilirsiniz.


60 jumping jacks

40 crunches

10 sit-ups

10 tricep dips

20 side lunges (each side)

15 incline push-ups

10 obllique crunches (each side)

30 butt kickers


5 jump squats

15 jack knife sit-ups