19 Şubat 2015 Perşembe

Hurma Diyeti

Selamün Aleyküm,

Maalesef şuara hiç güzel haberlerle uyanmıyoruz. Bu tür olaylar her an her saniye yaşanıyor ve gerçekten çok acı insanlarımızda artık hiç merhamet şefkat kalmadı hele ki merhametsiz ve şefkatsiz erkeklerden uzak durmak lazım. Bütün bunlar olurken bize Hayat devam ediyor işte :(. Allah ailelerine sabır versin inşallah.

Pazar günü Hurma Diyetinden haberder oldum. Araştırmalarıma ve yapanların yorumlarına göre verilen kiloyu geri alan yok yani  kalıcı kilo kaybı oluyor. Diyetisyen ile zayıflayan arkadaşlarda da yağdan verdiklerini görmüşler. Tabi her diyet bünyede ayrı etkiler yapar mesela 110 kilo olan biri bu tür detoks tarzı diyetlerle 10 kiloya yakın bile verebilirler ama 60 kilo olan bir insan ideal kilosuna ne kadar yakınsa kilo vermesi o kadar azalabilir.

Hurma Diyeti 3 ile 7 gün  arasında yapılabiliyor. Muz Detoksu da yapmıştım bu ondan daha güzel pazar gününden bu yana evde olduğum zamanlarda denedim acayıp tok tutuyor ve hurma tatlı olduğu için tatlı ihtiyacımızı da köreltiyor.

Hurma diyeti şu şekilde yapılıryor.
Sabah, öğlen ve akşam 7 tane hurma ve 4 kaşık yarım yağlı yoğurt yeniyor.

hurma detoksu


1 Hurma yaklaşık 15-20 kalori var bir öğünde yarım yağlı 4 kaşık yoğurta da yaklaşık 80 kalori var. Yani bir öğün yaklaşık 188 kalori günlük toplam yaklaşık 700-750 kalori ile gün bitiyor. Bu tür detokslarda aslında amaç vücudu temizlemek mideyi tek bir gıda ile temiz besinle rahatlatmak ve bu sayede kilo kaybıda oluyor. Hurma Peygamber efendimizinde yediği bazen gün boyu sadece hurma yiyerek geçirdiği bir yiyecek ve insanı çok tok tutma özelliği var bir çok faydası olan hurmayı buraya tıklayarak araştırabilirsiniz. Buna ek olarak tabi ki 2-3 litre su mutlaka içilmeli ara öğün yok fakat şekersiz çay ve bitki çayları serbest. Kahve de içilebilir fakat kalorisi var unutmamalı. Ben arkadaşımın önerisi ile günde 2 bardak kadar tarçınlı hibikus çayı içiyorum.  Oğlum 1 yaşını geçti fakat halen Anne sütü de içtiği için ara oğünlerde meyve veya 1 bardak süt içmeyi düşünüyorum fakat o kadar tok oluyor ki insan gerek duymuyor yada 7 değilde ana öğünlerde 5 hurma yiyerek 2 hurmayi da ara öğünlerde yedim.

hibiskus faydaları

Bu hafta Cumartesi günü misafirim vardı pazar günü ev halkı evde idik pazartesi arkadaş toplantım salı günü misafirim çarşamba günü de günüm vardı :) eğer bunların hepsinde kaçamak yapsam asla kilo veremezdim irademe sahip çıkıp evde olan öğünlerimde hurma diyeti yaptım gitiğim yerlerde de az yemeye gayret etim 7 den sonra yememek için özel çaba gösterdim.

http://gulihan.blogspot.com.tr/2015/01/un-helvasi-helva.html

Özellikle misafirim olduğu akşam baklavalara un helvalara ve hamsi tavaya hayır deyip mutlu bir şekilde uyumayı başardım :).

Bu arada Jillian ve Bingil bingil kollara elveda programıma yeniden başladım tabi bu sefer planım haftada 6 gün değilde kendimi sıkmadan yapabildiğim günlerde yapmak mesela 1-2 gün yürüş 3-4 gün Jillian programı gibi hafatalık 4-5 gün arasında yapmayı düşünüyorum.

Bütün bunları uygularken strese girmemeye sakince gidişine bırakarak yapmaya çalışıyorum. Bu gün tam olarak hurma diyetine başladım diyebiliriz çünkü önümüzde ki günler için hiç bir planımız yok henüz :).


Hurma Diyeti Sonucu için Tıklauınız ! 



23 yorum:

  1. Seni tebrik ediyorum azim ile devam ediyorsun. Ben diyeti 2 gün sürdüremiyorum. Spor desen baharda başlarım o da 15 gün anca. Offf hiç iradem kuvvetli değil yemek konusunda :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım bende öyle idim :) bıraksam kendimi halen öyleyim ama azim etmeden diyet ve spor imkansız nefis her daim zorluyor

      Sil
    2. Bende yapmak istiyorum ve kendime güveniyorum ancak hurma nasıl olmalı bide fiyatini söyler misiniz??

      Sil
    3. Bende yapmak istiyorum ve kendime güveniyorum ancak hurma nasıl olmalı bide fiyatini söyler misiniz??

      Sil
  2. Hurma diyeti bende yapmak istiyorum ama cesaret edemiyorum sanki çok acıkırım gibi geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok gerçekden aşırı tok oluyorsunuz tek sorun nefsınız tok olduğunuz halde canınız evdeki yemeklerden çekebilir ama bu açlıdan dolayı değil kesinlikle

      Sil
  3. Un helvası harika görünüyor, Nasıl canım çekendi valla:))

    YanıtlaSil
  4. 5 gün yaptım hiç veremedim

    YanıtlaSil
  5. Detoks diyeti zayıflamasına dışında cildin yenilenmesi gibi etkilere de sahip olan bir diyettir ben tavsiye ederimn

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bende 3 gündür hurma diyeti yapıyorum bugün 4. günüm olacak, tatilin ilk haftasında aldığım kiloları vermek için yapmıştım ve verdim, biraz daha veririm diye 2-3 gün daha devam edeceğim
    3 günde 1 buçuk kilo verdim, 3 kilo fazlalığım var zaten, onları da veririm inşallah...Hale

    YanıtlaSil
  7. Hurma diyetine ben de yapiyorum 4 .günüm deyim 3kilo gitti inşallah devam edeceğim sonucu ben de merak ediyorum

    YanıtlaSil
  8. Sütte azalma oldumu acaba emzirirken bu diyeti yapmak sakıncalı olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süt veren annelerin detoks yapması jesinlikle tavsiye edilmiyor çünkü atılan toksinler süte geçebiliyor fakat hurmanin süt artirici etksi olduğu için size ancak ara öğün olur tabi bende uzman değil

      Sil
  9. ben zayiflamak istyrm fakat veririmiyim vermezmiyim diye suphe ediyorum yapan ve iyi sonuc alan varmi ??

    YanıtlaSil
  10. ben 6 gün yaptım, 1 kilo verebildim

    YanıtlaSil
  11. 7. günün sonunda tartıldım, 800 gr gitmiş.Toplamda 1.8 kilo verdim

    YanıtlaSil
  12. Selam arkadaşlar bugün 5 ci günüm kabızlık oldu bende bu diyeti uygulayan arkadaşlar sizde oldumu

    YanıtlaSil
  13. Rica etsem yardımcı olurmusunuz kilo veremem diye endişeleniyorum

    YanıtlaSil
  14. Toplu cevap olsun her diyete detoksda oldjğu gibi her vücut aynı tepkiyi vermez kilonuz zaten ideal kilonuza yakın sa cok gitmeye bilir gram oynar ama kilonuz fazla ise daha çok fark olabilir ben bir iki kere yaptım hwm rahatlama hemde kilo farkı oluyor ama en doğrusu sağlık devamlı istikrarlı düzenli beslenme kabızlığa gelince sabahlari bir iki kaysı yemenizi birde bu diyeti yaparken kabizlik sorunu olanların sabah akşam 1 çorba kaşığı saf zeytinyağı içmesi çok etkisi olur

    YanıtlaSil
  15. gülhannn harika bise bu hurma.diyeti nefise dur diyebilirsek tabiki bugün 2.günüm ve 1.5 kg gitti ins yazim sana ulasir 2 sene önceli blog ins takip ediyorsundur halen ben gül viyamadam gül yüzlüm 😘

    YanıtlaSil
  16. gülhannn harika bise bu hurma.diyeti nefise dur diyebilirsek tabiki bugün 2.günüm ve 1.5 kg gitti ins yazim sana ulasir 2 sene önceli blog ins takip ediyorsundur halen ben gül viyamadam gül yüzlüm 😘

    YanıtlaSil
  17. gülhannn harika bise bu hurma.diyeti nefise dur diyebilirsek tabiki bugün 2.günüm ve 1.5 kg gitti ins yazim sana ulasir 2 sene önceli blog ins takip ediyorsundur halen ben gül viyamadam gül yüzlüm 😘

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.