23 Şubat 2015 Pazartesi

Hem Anne hem Fit olup 1 yılda 74 cm incelenilmek !

Selamün Aleyküm,

Evet bu zafer benim bu azim benim hiiiç mütevazi olamayacağım :))) toplamda tam 74 cm nerdeyse her bölgeden 15 cm incelme 93 kilodan 80 kiloya azimle gayretle bazen pes ederek üzülerek zayıflıyamadım diyerek ama sporla sıkılaşıp incelerek başarmak nasıl güzel bir duygu bir bilseniz. 

Evet halen 81.1 kiloyum ekim ayından beri uğraşıyorum ama hafta sonu fark etimki basenim doğum kilolarımdan öncesinden 2 cm daha ince.

16.05.13       Kilo 75        Bel 79   Göbek 96    Basen 103        Bacaklar 96,5        Bacak 60

Sıkılaşma

1 yıl önce şubat ayında doğum sonrası ilk ölçümü yapmıştım. Yerimde beklemedim bütün yaz yürümeye çalıştım ve azmin sonu bundan sonra da inşallah hızla giderler instagrama yeniden döndüm. Sadece ve sadece diyet için sudeciğim sağolsun çok destekci bu konuda bizlere tabi onun gibi çoook destekci arkadaşım var :) hepsine selam olsun çok güzel ablalarım kardeşlerim arkadaşlarım var yaza hepimiz fittiz inşallah. Sudeciğim yeni yarışma başlatı #kimtutarseni hastagı ile rakiplerşmizle yarışıyoruz :). Çoğunlukla emziren annelerin olduğu 10 kişilik rakiplerim var :)). @gulihanblog kulanıcı adı ile ulaşabilirsiniz ve tabiki #gulihanındiyetleimtihanı hastagı ile. 

Hayırlı günler 



5 yorum:

  1. valla helal olsun kadın bir şeyi istedikten sonra sonuna kadar cabalar ve yapar buna hep inandım sizde güzel bir örneksiniz ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi ilerlemişsin, azmin zaferi. Tebrik ediyorum darısı başıma diyorum. Bu blog işi ile beraber hızla kilo almaya başladım artık dur demem gerekiyor :(

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler canım. Çok daha iyi olacaksın inanıyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. tebrikler canım, darısı başıma :)))

    YanıtlaSil
  5. Darısı bana inşAllah :(
    En büyük derdim göbeğim..

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.