6 Şubat 2015 Cuma

GDİ* 6 Şubat 2015 Hedef Günü

Selamün Aleyküm,

Çok isterdim Başardım yazabilmeyi maalesef olmadı. Aslında çok ama çok üzülüyorum özellikle Çarşamba günü moralim çok bozuldu. Gene de yılmadan usanmadan yeni bir plan hazırladım kendime.Geçen ay hazırladığım spor takip takvimim buzdolabında asılı duruyordu her gün yaptığım sporu içine yazdım çok verimli oldu asında hiç de fena sayılmaz 4 haftanın 3 haftasını dolu dolu spor ile geçirdim. Bu da benim için güzel bir ilerleme 18 gün spor 10 gün sporsuz geçti toplamda 38 gün. Eşim trafik kazası ve çocuğumun 2 haftadır hasta olması sporuma mana oldu aslında evet azimle yapabilirdim ama bebeğim beni çok yordu hem fiziki hem ruhen sürekli ağlıyor sürekli halsiz dişleri aniden çıkması dört tane birden hastalıkla beraber bizi mafeti tabi bunların hiç biri mana değil iradesizlik yaptım.

80 rakamı beni gerçekten çok zorluyor tam toparlandım diyorum gene o girdapta buluyorum kendimi anlatamayacağım kadar üzüyor bu konu beni şubat ayı geldi ve ben hedeflerimin gerisindeyim az sonra haziran ayıda gelecek ve çok endişeliyim bazı günler bomba gibiyim aşırı azimliyim bazı günler yıkılmış virane şehir gibi umutsuz dipteyim. Başaramasam da yeniden hiç usanmadan yeni planımı yaptım ve buzdolabına astım ne ölçülerimde ne kilomda değişme yok 80-83 arası gene oynama var. Olsun 10 kiloyu vermeyi başardım toparlandım sıkılaştım ve hantallığımdan kurtuldum pes etmiş değilim sadece yorgunum yeni bir ay ve yeni umutlarla tekrar başlıyorum. Jillian ve bingil bingil kollara elveda programımı yeniden uygulayacağım bu seferki hedef günüm 14 Mart Cumartesi nerdeyse 6 Hafta sayılır. Bu sefer hedeflerim büyük ve ödül günü filan yok çünkü ödül günleri beni tamamen bozuyor bunu da yaşayarak gördük. Gene günlük 30-45 dk spor bol su ve değişik bir yeme planım var bu gün uyguluyorum ilerleyen günlerde bahsedeceğim inşallah.

Evet moralim çok bozuk olsa da yoluma devam ediyorum havaların ısınması ile çok daha iyi sonuçlar alacağımı düşünüyorum geçen sene mart dan sonraki aylarda Ramazan dahil çok güzel sonuçlar almıştım inşallah bu senede öyle olacak.

Bu yaz kesinlikle 80 li sayılar ile geçirmek istemiyorum en azından 68 kilo olabilmeyi deli gibi istiyorum istemesine de uygulamada bazen nefsime yenik düşüyorum bu bir gerçek :(.

Boş ver Gülten sıkma canını diyor kendimi motive ediyorum yeni kocaman bir ay beni bekliyor inşallah hedef günümde bu gün ki gibi karamsar bir yazı değil de mutluluk dolu bir yazı ile sizlerle paylaşırım.

Hayırlı Cumalar

6 yorum:

  1. Canım eşinin trafik kazası geçirdiğini bilmiyordum. Geçen hafta sonuna dogru zonguldağa gitmiştim. Orda pek internete girme fırsatım olmadı. Çok çok geçmiş olsun. Gerçekten çok üzüldüm. İyidir inşaAllah.bebeğinin hastalığı da en kısa zamanda geçer inşaAllah.yıllar evel benim ortanca oğlumda çok zorlanmıştı bu diş çıkarma yüzünden. Geçiyor ama anneleride mahvediyor.yeterki Rabbim sağlık sihhat versin. Sağlık olduktan sonra herşey hallolur merak etme. Rabbim hiçbirimizi zor imtihanlara tabi tutmasın.sen ve ailen Allaha emanet ol. Sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol güzel arkadaşım çok teşekürler eşim çok şükür şimdi iyi canı sağ ya gerisi önemli değil bebekde hala miz miz diş çıkarıyor zor zamanlar ama bu günlerimize şükür toparlandık :))

      Sil
  2. Gecmisler olsun,SIKINTILI günlerde Insani düzeni bozuluyor,ister istemez.

    Caninizi üzmeyin,azimle ilerliyeceksiniz. Yaza daha cok vâr,uzun sürsede gerceklesecek

    insaallah dileginiz.Sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun Allah razı olsun Allah kimseye yaşatmasın böyle durumları

      Sil
  3. Geçmiş olsun dileklerimle beraber zaman en iyi ilaçtır ve umarım bu zor günleri en kolay şekilde atlatırsın canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol arkadaşım teşekür ederim

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.