10 Şubat 2015 Salı

Muhammed'im 1 yaşında

Selamün Aleyküm,
(Bir Maşallahınızı alırız resimler in hakkı annasındadır :) lütfen izinsiz kulanmayınız)

Oğlumun doğum günü için çok heveslenmiş alışveriş hazırlık süsler vs. almıştım malesef elim yanınca hayallerimi önce ertelemeye sonra da vazgeçtim 1 yaşında olduğu için çok fazla anlamıyor ne olduğunu 04.01.2014 da doğmuştu bu senede pazar gününe denk gelmişti. Eşimde evde iken elim yanıkda olsa minik bir fotograf çekimi yapmaya karar verdim pintester den çok araştırma yapmıştım aklımda bi konsept vardı gerçekden çok hoş şeyler var ben basit ve sade şeyleri seviyorum. Zaten her çocuk tatlı ve güzeldir :). 

Doğum günü

Duvara süsleri kırtasiyeden aldığım renkli kağıtlarla pinteresden bakarak yaptım. 1 yaş bayraklarını satın almıştım.

Doğum günü çekimi

Doğduğu gün çektiğimiz resimlerden yapıştırdım. Yere bir çarşaf serdim. Boş bir kutuyu renkli kağıt ile paketledim.

 Pasta tarifini ayrıyeten yazıcam muhalebisi çok lezetli idi ama dışındaki şekerler malesef çok tatsızdı.
Pandispanya

Pastanın altındaki altın rengi tabanı ve 1 yazısını kırtasıyeden almıştım karton gibi bir malzeme. 1 çöp şişi gene kirtasiyeden aldığım altın rengi bant ike sardım balonları iliştirdim. Akide şekeri ilede süsledim. Ailecek çok şirin olduğunu düşündük :)))

Pasta



İçimize sindi yanı en azından 1 yaşından bir hatıra olucak kuzuma gelin görün ki Muhammedi resim çekmek için çok fazla tutamadık çok zorlandık babası çok uğraştı:). O kadar uğraş 5 dk durmasın zormuş valla çekim işleri.



eminönü

Gerçeden sadece pazar kahvaltıdan sonra hazırladım çok hoş oldu iyiki uşenmeden yaptım hatıra oldu kuzuma. En son pastayı yemesi için serbest biraktık ama o balonla oynadı :))).

erkek

bebek

erkek

Akşam içinde meşhur pastamdan Meyveli Käsekuchen yaptım kayınvalidem halaları ve amcası geldi afiyetle yedik. Bütün aile hediyeler almış kuzuma sağolsunlar :). Doğum günü pastası ila kremşantili olcak diye bişey yok dimi oğlum zaten çok seviyor bu pastayı. 

doğum günü



Meyveli Käsekuchen




6 yorum:

  1. Canım sağlık olsun.En azından güne dair resimleri var.Ayrıca sade ama hoş olmuş bemce.Aslında ilk yıllar tek başına kutlayacaksın doğum gününü.Kalabalığa bişeyler hazırlamak ,ağırlamak baya yorucu oluyor:)
    MaaşAllah kuzuya..Rabbim hayırlı ve sağlıklı ömür nasip etsin,ona ve size..
    Sevgilerimi gönderiyorum,ogluşunu kocaman öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım hiç bişey anlamıyorlar çok küçük kendi aramızda yaptığımız minak doğum günü yetide artı bile :)) Allah razı olsun canım sağolasın

      Sil
  2. Maşallah,iyiki doğmuş.Daha nice güzel yaşlara inşallah:)

    YanıtlaSil
  3. Kız gülihan ben olsam pastanın yerine kuzuyu yer bitirirdim:)) cok tatli maşaAllah.Rabbim nazarlardan saklasın.sağlıklı hayırlı mutlu nice nice doğum günleri olsun inşaAllah.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun arkadaşım :)) sen gel sana bir porsiyon Muhammed ikram ederim ben :))

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.