15 Ocak 2015 Perşembe

Yumurtalı Lorlu Diyet Tost



Selamün Aleyküm,

Bu video dün gördüm çok beğendim tost makinesinde yumurtalı tost fikri çok ilginç geldi tabi hemen diyet hali ile denemesem olmazdı. Bu sabaha ki Kahvaltı menüm bu oldu. Yapan abimizin ellerine sağlık :) değişik bir tarif ile tanışmış olduk.


 Yumurtalı Lorlu Diyet Tost
İki dilim tam tahılı mini ekmek
1 kaşık lor peyniri
1 çay kaşığı ketçap
1 yumurta
 
Tost makinesine aynen abinin yaptığı gibi yumurtayı döktüm biraz pişince ekmeği üzerine koyup makinenin kapağını kapattım. biraz sonra açıp çevirdim ekmeğe yapışmıştı lor peynirini koyup diğer dilimide kapattım. Görüntü ve tat olarak çok beğendim her şeyin diyetini itina ile üretirim :) afiyet ola.
 

8 yorum:

  1. Pratik insanlara bayılıyorum işte bu!..kolay ve hızlıymı afiyet olsun yarasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bende :) her şeyin hızlısı en hızlısı makbulümdür beğenmene sevindim artı böyle bir hesabın olmasını da sevindim sağol arkadaşım :)

      Sil
  2. Tost makinesine yumurta kırdınız. 40 yıl düşünsem aklıma belki gelirdi :) Hiç fena fikir değil doğrusu. Afiyet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun bende çok şaşırdım görünce

      Sil
  3. annem cok sever bunu ara sıra yaparız =) &

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla zaten bende yumurta sever olarak bayıldım bu tarife :)

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.