12 Ocak 2015 Pazartesi

Runtastic'den Altın Üyelik Kazanmak da Ne Güzelmiş :)

Selamün Aleyküm Blogger Arkadaşlarım :),
 
Akıllı telefonlarınızı kişisel fitness asistanlarına dönüştüren başarılı bir sağlık ve fitness uygulaması olan benimde çok severek kullandığım Runtastic Facebook sayfasından bir yarışma duyurusu yapmıştı bende katıldım tabi ki :). 1 Yıl kulanabileceğim Altın Üyelik kazandım çok sevindim Runtastic Ailesine teşekkür ediyorum özellikle de Türkiye temsilcisi Merve hanıma her türlü her şeyle ilgilenip hata spor ve diyet için yeri geldiğinde destek verdiği içinde canı gönülden teşekkür ederim.

 
Runtastic Şefleri Yılın En İyi Yemek Fotoğrafını & Fitness Hedefini Seçti!
‪#‎runtasticyeniyil‬ etiketiyle yemek fotoğraflarını ve hedeflerini paylaşan kullanıcılarımız arasından Gülihan Bostancı yarışmamızın iki dalda birincisi oldu!! Harika meyveli pastasını tadamadığımız için çok üzgünüz ancak, 2014'de 430 km'sini tamamladığı İstanbul'dan memleketi Fındıklı'ya olan 1200 km'yi tamamlama hedefini gerçekleştirmesini ekip olarak heyecanla bekliyoruz! Tebrikler Gülihan Hanım! Bu hedefinize erişmenize yardımcı olmak adına Runtastic size Pro üyelik ve bir yıl geçerli GOLD üyelik hediye ediyor! Runtastic ailesi başarılarınızın devamını ve ALTIN bir yıl diler!

4 yorum:

  1. süpersin gülten :)
    Geçenlerde sana soracaktım, eski sürümünü kullanıyordum ama şuan beceremiyorum runstatic kullanmasını :/

    ipad in düzelince bir yardım et bana emi :*
    süper bir yıl olsun inşallah :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol güzel arkadaşım başda bana da karışık geldi alışınca çok kolay geliyor tabi ki yardımcı olurum

      Sil
  2. Tebrik ederim canım. Çalışma ve azminin meyveleri bunlar. InşaAllah artarak devam eder sevgiler:)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.