24 Ocak 2015 Cumartesi

Ödül Günü

Selamün Aleyküm,

Cumaları tartı günü olması sebebi ile genel de kendimi rahat bırakıp haftada bir gün ödül günü yapıyorum. Bu hakkı bu gün eski iş arkadaşım geleceği için bu gün kullandım.
yemek tarifleri

Sabah 11-13 arası uzunca bir kahvaltı yaptık. Tabi ben erken uyandığım  için bir bardak süt ve daha sonrasında bişeylerde atıştırdım. ivet açma, börek ve pizza yedim. Saat 16:00 cıvarı da sütlü kahve ile iki helva yedim. artık akşam yemeği için çok fazla toktum saat 18:00 da yarım saat eliptik bisiklet kullandıktan sonra Jillian Programını yaptım. 10 dk. da Kol programı ile 1 saat 20 dk spor yaparak mesut bir şekilde ödül günü kapatıyorum.

Dün canım hiç ama hiç spor yapmak istemedi sadece 20 dk. jillian programın uyguladım. Bu gün programın 5 günü eliptik bisikletin en son kademesinde kulanamıyordum bu gün ise kuş gibi uçtum jillian programı gerçekden etkili kondisyonum artı ve program içinde ki hareketleri daha rahat yaptım. Gene tabi zorladı ve kan ter içinde kaldım :).

Şimdi de Görümcecime yaş pasta yapıyorum ama hiç yemicem canım bir nebze olsun çekmiyor tok hissediyorum uyuyana kadar bol bol su içicem inşallah çok abartmadan kendi hur iradem ile kendimi sıkmadan akşam yemeksiz canım istemeden pasta öğününü pas geçiyorum bu benim için kişisel bir zafer :). Jillian ne demiş isterseniz başarabilirsiniz :))

Mutlu Haftasonları :)

8 yorum:

  1. gulten hanim nasi 5 gunde bile bi degisiklik var mi vucudunuzda bnde yapmayi dusunuyorum o programi su gribi bi atlatayimda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah şifa versin eveeet program gerçekden harika şiddetle israrla tavsiye ediyorum farklılıkları salı günü yazacağım inşallah resmen göbek bölgemde toparlanma var ki bilirisiniz göbek vücudun en zor toplanan kısmıdır

      Sil
    2. Allah razi olsun teşekürler :) gobek ve basen ozellikle bnde basenden sikayetciyim :( cok merak ediyorum nasi bi degisim olcak yazinizi bekliyorum :) bu 1ay tamamlaninca peki her gun seviye 3 le mi devam etceksiniz

      Sil
    3. basen içinde çok etkili bence çünkü ben spor yapıyor olmama rağmen iki üç gün bacaklarım ağırdı bitince tekrar başdan yapmayı düşünüyorum ta ki hazıran ayna kadar bir araştırıcam başka programlarda var elbet kadının önerilerinide okucam biara şimdilik hedefim şubata kadar pes etmeden bitirebilmek :))) yaza fit bir vucüt sahibi olmak :))

      Sil
    4. hülya hanım emaliniz yok Hangouts dan size bir yazı atım bakarmısınız lütfen :)

      Sil
    5. valla bende sizi takip etcem gulten hanim :) cok tesekurler bu arada cevapladginz icin ben size inaniyorum valla yaza kadar saglikli bi sekilde tig gibi olcaksiniz tabi bende insallah :) burdan yazarsiniz zaten dimi diger hedefleri calismalari :)

      Sil
    6. nedemek ben bu blogu benim gibi kilo sıkıntısı olan insanlarla paylaşım yapmak destek olmak için yazıyorum inşaaaalllah inşalllah olurum sağolun tabi sizde inşallah hedeflerinize ulaşırsınız tabiki artık günlük paylaşım yapıcam inşallah bu blog benım motivasyon kaynağım facebookdaki diyet grubumuzada bekleriz :)

      Sil
  2. Ellerinize sağlık... Takipçinizim ;)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.