31 Ocak 2015 Cumartesi

Kısmet

Selamün Aleyküm,

Dün cuma idi ama pazar gününden bu yana spor yapamadım hayat işte siz planlar yaparsınız ama kısmetimizi yaşarız. Eşim çok büyük bir trafik kazası geçirdi. Allaha çok çok şükür ki sadece kafasında bir yarık var. İki taraf da gider hızda iken bir birlerini göremedikleri bir noktada karşı tarafın ters yönden gelmesinden dolayı çarpıştılar. Karşı taraf yolu tek ön sanmış ve kaçıcak hiç bir yer yokdu arabamızda çok büyük hasar var kulanılacak gibi değil ama şükür ki eşim iyi emliyet kemeri bağlı imiş tam hatırlayamıyor geçici hafıza kaybı yaşadı bazı anları halen hatırlamıyor.

Allah kimseye yaşatmasın hastaneye nasıl koştuğumu bilmiyorum telefonunu bir başkası açınca bişey oldu sandım söylemiyorlar sandım onu görene kadar aklım da başka şeyler vardı ailecek çok korktuk. Neyse ki bişeyi yok o çok şükür.

Beşinden de bebeğimiz çok hasta günlerdir onla ilgileniyorum. Aşı olmuştu galiba o dokundu sürekli ağlıyor yemiyor filan işte hayat akıyor planlarım biraz gerisindeyim inşallah bebeğim biraz iyi olunca spora devam uyurken bile elimi bırakmak istemiyor çok ağlıyor :( inşallah pazartesi kadar düzelir.

Hayırlı günler

14 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun Gülihan. Dediğin gibi çoğu zaman planlar suya düşüyor. Allah beterinden korusun. Ailenle güzel bir haftasonu geçirmeni dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Allah bundan gecmis etsin verilmis sadakaniz varmis gulten hanim cok uzuldum kilo bi sekilde gider Allah can sagligi versin bebeği nizede sifalar diliyorum benim kizimda hastaydi 10 gundur surekli mizmiz yemio ama cok sukur iyi cocuk bunlar oyle oyle buyuyecek ...tekrar gecmis olsn sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım sorma bebeğin dişleri çıkıyor çok rahatsız tabi ki her evrede bişeyler öğreniyoruz

      Sil
  3. Canim benim cok gecmis olsun.Rabbim beterinden korusun inşAllah.Çok üzüldüm :(neler yasadigini tahmin etmek zor degil :(
    Bosver diyeti fln ,sagliginiz olsun gerisi hallolur nasilsa.Opuyorum seni ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzel arkadaşım ah ah Allah kimseye yaşatmasın ömrümden ömür giti Allah razı olsun

      Sil
  4. Eşini görene dek yaşadığın süreci düşünemiyorum ..Rabbim sevdiklerimizi muhafaza etsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım Allah kimseye yaşatmasın

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun canım, eşini allah korumuş. Bebeğin de sağlığına kavuşur İnşallah tez zamanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım inşallah

      Sil
  6. Tekrar geçmiş olsun Gülten. Allah eşini sana ve yavrucuğunuza bağışlasın...

    YanıtlaSil
  7. Acil sifalar dilerim esinize.Allah korumus,verilmis sadakaniz varmis cok sükür.Zor zamanlar,Allah yârdimciniz olsun.

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.