10 Ocak 2015 Cumartesi

Yeni Yılda Yeni Hedeflerle

Selamün Aleyküm,

Yeni Yıl benim için miladi takvim başlangıcı olarak ifade ediyor. Kutlamıyorum yani :D.

Yeni Yıl ile diğer bütün hesaplarımı kapattım. Eskisi gibi sade bir blogger olarak hayatıma devam ediyorum. Tüm diyetçi arkadaşlarım ve tabi sorup soruşturan diğer güzel kardeşlerim buradan bir yorum ile bir birimize ulaşabiliriz bu kadar kolay :).

Blogumun ilk açılış amacı diyetime destek idi. Ve tabi vazgeçemediğim değişik yemek tarifleri için bir kayıt alanı. Gene kaldığımız yerden devam inşallah.

04.01.2015 tarih ile bebeğim Muhammed'im bir yaşına girdi. Evde çok minak bir kutlama ile yeni yaşını ağırladık elim yandığı için bu kadarlık oldu çok da güzel oldu :).

Gülihan'nın Diyetle İmtihanı gene o çıkmaz sokak da duruyor 78 - 80 kilo kabusuna yakalanmış haldeyim. Elimin yanması ile sıkıntılı günler geçirip biraz kafa karışıklığı yaşadım. Dukan diyeti aslında yaptığım en süper diyetdi lakin kışın gelmesi ile eksik malzemeleri bebeği arabasına koyup bu soğuk da hemen almaya gidemeyince maalesef ara verdim.

Şuan bu gün gördüğüm rakam 81 kilo gerçeği ile baş başayım. Neyse ki 3 gün önce toparlanıp spora yeniden bir azim ile başladım ve yemek listem de evde ne pişiyorsa dengeli şekilde yemek havalar düzelene kadar böyle. Yaz dediğin hemen gelir bir bakmışız havalar ısınmaya başlamış bile.

Hedefimden şaşmış değilim ama psikolojik olarak kafam dolu 80 kilo girdabından kurtulmak istiyorum ve kurtulamıcam diye de korku içindeyim şükür ki eski azmimi toparladım inşallah bu ay şubat 1 kadar 78 kilo olabilmeyi hedefliyorum.

iç bacak hareketleri
Gene bir aylık spor programı hazırladım bu sefer sadece günleri yazıp gün gün ne yaptıysam onu yazmaya karar verdim 3 gündür iyi gidiyor. Hedefim günlük 30 - 45 dk eliptik bisiklet sonrası bir gün mekik bir gün iç bacak hareketleri ve bir günde kol omuz hareketleri ile her gün hareketleri değiştirerek farklı kasları çalıştırmak diğer kasları dinlendirmek.  Kol kas hareketlerini 1.5 lt su şişesi ile yapıyorum. iç bacak hareketlerini de kendi vücut ağırlığım ile suma squat türü şeyler yapıyorum. toplamda günlük 50-60 dk spor yapmaya gayret ediyorum tabi bebecik uyursa :).

Eskisi gibi Cuma günleri Tartı günüm inşallah haftaya cuma en azından 79.9 yeniden görüp motive olabilirim.

4 yorum:

  1. Hadi bakalım, kolay gelsin :) Gülihan'a inanıyorum ve gayretlerini destekliyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun inşallah desteklerinize laik olcam :))

      Sil
  2. kolay gelsin canım.elinin yandığını bilmiyordum.çok çok geçmiş olsun inşaAllah şimdi iyisindir. bebeciğinin de doğum gününü kutlarım. hayırlı uzun ömürlü sağlıklı yaşları olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım geçti bile sayılır Allah razı olsun bütün evlatlara güzel ömürler nasip olsun

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.