20 Ocak 2015 Salı

Jillian Michaels İle 30 Günde İncel!

Selamün Aleyküm,

Evde aktif olarak yapabileceğim bir spor türünü ararken Jillian Michaels İle 30 Günde İncel programı ile tanıştım ve  şimdilik çok sevdim bir kaç gündür youtube de ki videosunu denedim hoşuma gittiği için 30 günlük programını bu gün itibari ile uygulamaya karar verdim.

jillian michaels kimdir

40 lı yaşlarında olan  Jillian Michaels iki çocuk annesi mükemmel vücutlu bir kadın :) Fazla ayrıntı ile sizleri sıkmıyım :) gene de daha fazla bilgi için isminin üzerine tıklayabilirsiniz. Kendi Resmi Sitesine de bakabilirsiniz.

zayıflama



kilo ver



diyet listesi

Bu programı uygulayıp zayıflayan ve bunu internet ortamında paylaşan bir çok insanın fotoğrafları gerçekten sonuç verdiğini gösteriyor.




Jillian Michels

Program 4 aşamadan oluşuyor. Her hafta hareketler değişiyor. Tam sonuç için Haftada 5-6 kez yapmalı ve mutlaka bir gün dinlenmelisiniz diye tavsiye ediyor. Toplamda 30 dk. sürüyor gayet ideal bana zor gelmedi zaten videoların da bir başlangıç seviyesinde olanlar birde gelişmiş olanlar için iki sporcu ile anlatıyor buda çok güzel bir ayrıntı.

Ben bunun yanında dün paylaştığım kol egzersizlerini gene de yapmayı düşünüyorum ve başarabilirsem önden 20 dk. eliptik bisiklet ile ısınmayı.



Sizlerde videosunu denemek isterseniz aşağıda izleyebilirsiniz.



20 Ocak 2015 ile başlıyorum Şubatın 20 sinde 4 haftayı bitiyor :) Pazarları hariç her gün hedefim bakalım 2015 yılının ilk hedefi olan 6 Şubata kadar ölçülerimde nasıl bir değişiklik olacak. Başarabilirsem daha sonrada devam etmeyi düşünüyorum :)

12 yorum:

  1. Şimdi ben sana seni kiskaniyorum desem :) sebebi ise ne ettimse kilo alamamak..iki çocuk her birinde 14 kilo aldim kalmadı ki geriye bir kilocuk bile :) gen transferi mi yapsak ne yapmak lazım sana kolaylıklar dilerim kuzenim pilates ile çok kilo vermişti bilmem denedin mi düşünürsen YouTube'da sayısız videolar var..Her halukarda dilerim gönlüne göre neticeler elde edersin canisi kendini de fazla yipratmadan calis olur mu..sen zaten güzel bir insansın :)

    Sevgiler..

    www.degmesinyagliboya.com
    www.dolabistan.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deme öyle deme maşallah diyelim sana :) kesinlikle genlerini isterim senin zarif bir insan olduğun zaten her halinden beli canım :)) pilates de yaptım bir ara ama canım sıkılıyor onda hareketleri yavaş yavaş ve basit görünse de çok zor gerçek den etkililer çok sağol canım benim senin gönlün güzelde öyle görüyorsun :)) inşallah yüklerimden kurtulmak nasip olurda ideal kiloma gelirim

      Sil
    2. Inşallah canım Allah kolaylik versin..olacak olacak :)

      Sil
  2. Ne güzel oldu bunu görmem
    Leslie yapmaya başlamıştım ben de, bir de bunu denemeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu da çok yaptım ama bu daha etkili diyebilirim :)

      Sil
  3. 15 tatilde uygulamak istiyorum... benimki 30 olmaz 15 olur ancak:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) haydi hep beraber şiddetle tavsiye ediyorum :)

      Sil
  4. canim iyi yapmissin almakla bende aldim hatda bunun bir kac farkli CD leri var onlarida aldim ve acayip cok fark gördüm cok faydasi var hatda esimde yapiyor kan ter icinde kaliyor :) ben artik yapamiyorum malum bebisden dolayi ama dogar dogmaz yapacagim ins cok SIKILASTIRIYOR ama hergün kesinlikle yapmalisin hergünnnn hic aksatmadan yoksa olmuyor :) ve seviye 2 beni cok yorgu heleki seviye 3 hiccc sormaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dün kan ter içinde kaldım hiç bir spor beni bu denli terletmedi çok beğendim insan hiç sıkılmıyor uzun zamandır zaten spor yaptığım için çok da sarsmadı beni tabi yaparken nefesimin kesildiği anlar var tam 12 gündür pazarları hariç aralıksız spor yapmam çok daha iyi oldu hedefim 6 gün yapmak bakalım

      Sil
  5. her seviye icin ayri cd mi var yoksa sizin aldigniz bu cd tek basina yeterli mi bnde almayi dusunuyorumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok sadece tek bir DVD var yaklaşık 2 saatlık bir bir video ile hepsini sırası ile anlatıyor çok memnun kaldım ben tavsiye ederim:)

      Sil
  6. Simdi bana satin aldircan bunu :))

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.