28 Ocak 2015 Çarşamba

Jillian Michaels İle 30 Günde İncel 1. Hafta Bölümü

Selamün Aleyküm,

Dün Jillian Michaels İle 30 Günde İncel programının 2 haftasına geçtim. Pazartesi günü arkadaşıma davetli idim aslında sporumu yapıp gidecektim hata 2 saat yürümeyi bile hedeflemiştim maalesef planladığım gibi olmadı o gün spor aksadı yapamadım. Bu yüzden dün 1 hafta bölümünü yaptım yarım saat dinlendik den sonra 2 hafta bölümüne geçtim.

Jillian Michaels

1 Hafta ilk günler zorlayıcı idi 3 gün daha rahat yaptım. Bölümlerde iki bayan var bir bayan zor halini bir bayan daha kolay şekli ile hareketleri gösteriyor. 3 günden sonra zor hareketleri yapmaya gayret etim. Henüz bir hafta olduğu için ölçüm yapmadım ama şu var ki gözle görülür bir fitlik var. 3 haftadır düzenli spor yapıyorum ve hamur işi tatlılar vs. göbek yapan şeyleri yemedim ödül günü hariç tabi böyle beslendiğimde direk göbek bölgesinde şişliği kesiyor. 1 haftanın sonunda göbek bel ve basen bölgelerinde toparlanma sıkılaşma özellikle sarkıklıklarda toparlanma oldu.

Jillian Michaels


Diyeceksiniz ki 1 hafta da olmaz bu kadar kendim yapmasam inanmazdım ama 30 dk. da olsa çok ama çok yoruyor ve terletiyor. Gerçekten etkili bir spor programı beğenerek ve severek yapıyorum. Sadece bir gün canım hiç spor yapmak istemedi bende 20 dk. yaptım ama ertesi gün 30 dk. eliptik bisiklet kullandıktan sonra başladım programa ve fark etim ki daha da iyi yaptım hareketleri. Başladığınız da aha nefesim kesildi artık ölüyorum gücüm kalmadı dediğiniz an bazen ben bilgisayara uzanıp durduracak oldum ki birden bitiğini gördüm. Yani akıcı bir gidişi var hiç sıkılmıyorsunuz ve dayanamıyorum dediğim an bitiyor :)).

Jillian Michaels

1 Haftamız güzel geçti başarı ile 6 gün uyguladım kendi kişisel başarımın içinde çok mutluyum pes etmeden devam etim ve bunun yanında ek olarak her egzersizden sonra Bingil Bingil Kollara Elveda Programımı başarı ile yaptım. Sadece pazartesi günü benim elimde olmayan aksiliklerden dolayı yapamadım.

2 yorum:

  1. Merhaba. Youtube de olan videodan farkli cd de hareketler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumu geç fark etim kusura bakmayın bu bir DVD 2:30 dk 4 aşamalı 30 dk videolar var

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.