16 Ocak 2015 Cuma

GDİ* 16 Ocak Tartı Günü

Selamün Aleyküm,

Gülihanın Diyetle İmtihanı (GDİ*) 16 Ocak Cuma Kilo 81.7  Bel 85

Cuma demek Tartı günü demek ve 81.7 rakamlı ile baş başayım. Ekim ayından beri bu yana 78.5- 82 arasında gidip geliyorum. Eh buna da şükür deyip moralimi bozmuyorum zaten 3-4 hafta boyunca spor ve diyetime dikkat edemedim.

Son bir haftadır geçen hafta Çarşambadan bu yana her gün pazar hariç sporumu yaptım çok şükür bu benim için çok önemli ergenlikten bu yana kilo sorunum olduğu için çok kaslı ve sıkı bir vücut yapısına sahip değildim. Nisan 2014 yılından bu yana düzenli bazen de düzensiz yaptığım spor sonucunu çok şükür gösterdi. Bu son haftada bile hamur işi vs. yemeyip sağlıklı beslenip sporda yapınca kilo veremesem bile direk göbecikde küçülme fitleşme daha atık hareket edebilme hemen kendini gösterdi.
         

spor 

Kendimce bir plan uyguladığımdan bahsetmiştim zaten bunu her ay yapıyor ve buzdolabına asıyorum. Bu sefer sadece günleri yazarak içini boş bıraktım neden bilmiyorum bu daha motive edici oldu. Her gün insanın canı spor yapmak istemiyor normal olarak ama orda o boş kutucuk kalmasın diye spor yaptığım günler oldu buda artı bir motivasyon oldu ben buldum ben buldum :))). Bazen 30 dk bazen 40 dk bazen 1 saat bazen de 1:30 saat süre ile yaptım. Güzel hava olduğu gün dışarda bebeğimle yürüdük. Leslie ve eliptik bisikleti kullandım. Benim bölgesel olarak en çok sorunum karın, iç bacak ve kollarım bunlara ağırlık vermeye karar verdim ve bu hafta yürüyüş vs. sonrası ya kol ya mekik yada iç bacak hareketleri yaparak kendimi sıkmadan ilerlemeye çalıştım çok verimli oldu gerçekten sıkılmadım ve en azından bir hedef doğrultusunda ilerleyebildim.

 
Spor Köşem :)

Bu hafta çok iyi geçirebilmenin mutluluğu var bu gün sabah öğlen akşam bulgur pilavı yedim ama olsun :) çok severim evimizde mevlit vardı cumaları kendimi fazla sıkmıyorum biraz serbest takıldığım bir gün ama gene de sporumu yapıyorum sadece  pazar günleri dinlenme günü yapıyorum.

Evet 81.7 kilo ile 16 Ocak da yoluma devam ediyorum.

Yeni bir Plan belirlemeye karar verdim. Yaz çok çabuk gelecek ve ben bu yazı kesinle 60 li kilolar da geçirmeyi o kadar çok istiyorum o kadar çok istiyorum ki bunu size kelimelerle ifade edemem ve bunun için kendime yeni hedefler belirleyip bu hedeften asla şaşmama lazım kendimi asla bırakmam lazım ki Mayıs ve Haziran ayı benim için çok özel o yüzden 2015 mayıs ve haziran aylarında 60 li sayılara geçebilmeyi başarmış olmayı deli gibi istiyorum.

2015 Gülihan'nin Kilo Hedefleri :)

6 Şubat              79-78 Kilo
3 Mart               75-76 Kilo
10 Nisan             71-72 Kilo
8 Mayıs              68-69 Kilo
5 Haziran            65-64 Kilo
3 Temmuz             63-62 Kilo 
7 Ağustos            60 Kilo
4 Eylül              59 Kilo ile hedef biter:)

şu yazıyı görmek bile beni heyecanlandırıyor her şeyin başı niyettir ben canı gönülden niyet ediyorum Allah'ım nasip etsin inşallah. İlla ki duraklama dönemleri olabilir kilo vermediğim zamanlar olabilir planıma uygun ilerlemeye bilirim ama plan yapmak ve buna sporu sağlıklı beslenmeyi hiç aksatmadan uyabilmek beni daha çok motive ediyor :).

4 yorum:

  1. haydi bakalım Allah kolaylık versin:):)biz de sonucu merakla bekliyoruz,bu azim sende oldugu sürece eminim hedefine ulaşacaksın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin sağol :) inşallah dilediğim gibi başarılı olurum

      Sil
  2. ins cnm eylülde hedefine ulasirsin eylül benimde yani bizimde ayimiz olacak bebis dünyaya gelecek ins o an kendimi düsünemiyorum top gibi sismis bir halde ama yapacak birsey yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maşalllah bebişi ve maceralarını heyecanla bekliyorum inan çok sevindim :) çok kilo alıcanı düşünmüyorum bilinçlisin sen

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.