21 Ocak 2015 Çarşamba

Hedefler Hazır !

Selamün Aleyküm,

Evet bütün hedefler hazır bloğuma buna göre yeniden düzenledim ve tamamen başarabilmeye odaklıyım eski azimim yeniden döndü Allah'a çok şükür bu sene Allah nasip ederse ideal kiloma ulaşıp artık Gülihan'nın Diyetle İmtihanını bitirmeyi hedefliyorum. Rabbim nasip etsin çok ama çok istiyorum bunu.
diyet listesi

6 şubat cuma yeniden başlamamın ve 2015 yılının ilk hedef günü gerçekten sonuçları ve Jillian ile incel programının etkilerini merak içinde bekliyorum. Dün tam olarak ilk haftaya başladım gerçekten ben başka hiç bir spor aktivitesinde bu denli yorulduğumu ve terlediğimi bilmiyorum çok severek ve istekle yapıyor olmam da çok önemli. 2 haftadır pazarları hariç her gün spor yapmamın verdiği bir atiklikde olduğu için hareketler orta seviyede zorladı diyebilirim. Yapı olarak çabuk sıkılan anında değişiklik isteyen bir tipim maalesef :) yüzden sıkılmadan spor yapabilmek benim için çok önemli.


Bu Yeşil elbisem benim şuan ki ilk hedefim 15 Şubat ta bu elbisenin içinde aynen eskisi gibi olmayı ne kadar istediğimi anlatacak hiç bir kelime yok. Bu elbiseyi aldığım gün çekilmiştim bu resmi iki gün sonra da anne olacağımı öğrenmiştim :) kısmet iki kere ancak giyebildim. Niye  15 şubat çünkü o günlerde arkadaşlarımla toplanıcaz :D ve Jillian Programının bitmesine 5 gün kalmış olacak.




Diyette hedefler ve plan çok ama çok önemli eğer kafadan giderim ben derseniz bu en büyük hata olur. Yapı olarak her şeyi planlamayı yazmayı severim ama diyet konusu özellikle kişisel olarak yazılmalı ve günlük göreceğiniz şekilde gözünüzün önünde olmalı. 2 yılık diyet maceramın sonunda öğrendiğim en has bilgi bu plan ve hedefler koymak bunlara ulaşmak için çabalamak hırs yapmak ve kendini her şekilde motive etmek. Motivasyon da en önemli 2 sıra da en küçük sıkıntı bile diyetinizi yıkabilir. 3 olarak da spor da devamlılık önemli diyebilirim çünkü spor yaptığınız gün en azından bugün ki sporumu ziyan etmeyeyim çok yoruldum emek verdim ve yersem hiç bir anlamı yok diyip insan biraz olsun kendini tutabiliyor.

Sıra sabır ile diyet ve sporu bozmadan Anne sütünün kalitesini düşmeden yola devam etmek de hep dediğim gibi ben niyet etim Rabbim nasip etsin :).

Sadece Hanımlara Özel Facebook Grup Sayfamıza Beklerim

12 yorum:

  1. amin canim suan 75 kilodayim darisida sana olur insallah hedefe 10 kg kaldi ama bacaklar kollar hala kalin hala kalin keske bir sihirle hepsi gidiverse ama olmuyor benim gibi tembel teneke spor dusmani biri icin spor yapmak ne zor bise yaptigin programi deniyim bakalim nasil olacak kolay gelsin canim arkadasim optum aliye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maşallllllahhh maşalllahhh yorum yazmana çok sevindim canım arkadaşım tebrik ediyorum seni evet maalesef hareket etmeden olmuyor olmuyor bende daha önce kilo verdiğimde bacaklarım ve kollarım daha kalındı şuan aslında eskısınden daha fit nisan ayından beri yaptığım sporlar etkisini fazlası ile gösterdi bende seni öperim başarılarının devamını dilerim güzel arkadaşım

      Sil
    2. Umarım hedefinizi gerçekleştirirsiniz ama tabi her şeyin başı önce sağlık...

      Sil
  2. Canim bukadar çaba göstermene değer umarım.Son ki tarhanalı yemeğinden sonra :)))
    Pes etmek yok yola devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım inşallah desteklerinizle :))

      Sil
  3. Azminize hayran kaldım, ben çok diyete girip çıkan birisi olduğum için pek o sabır yok bende...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım bende çooook yaptım artık son olsun istediğim için bu denli deli bir azim var :D yoksa insanız hepimiz nefis hepimizi zorluyor

      Sil
  4. hedeflerimize ulaşmak için pes etmemeliyiz gülüm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım inşallah pes etmeyeceğizde :) hepberaber :D

      Sil
  5. Fotoğrafta çok ideal görünüyorsunuz şimdi aynı değil mi? Ben görsel olarak kullandığınız fotoyu doğru da bulmuyorum ne yalan söyleyeyim. Her insanın ideal görünümü, sağlık açısından ne durumda iyi olacağı, vücut yapısı vs farklı. Sıradan insanlarız sonuçta, profesyonel sporcu değiliz ki:) Aynada kendimizi iyi görüyorsak yeter gibi sanki:))) Hevesinizi kırmayayım ben ama. Valla çok üzülürüm. Allah kolaylıklar versin inşallah hedefinize ulaşırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle hemen hevesimiz kırılsa oohooo :) herkes fıkrını soylemekde özgür canım benim bu resım eskı fotoda ki hedefim zaten o halime dönmek orda 75-74 kiloyum o elbiseyi kendime hediye almıştım sıkı diyette ıdım ıkı gun sonra anne olacağımı öğrendim şimdi 80 kiloyum hedefim aynı resimdeki halime dönmek ve fit olmak resım zaten cok beli degıl ayrıyeten bu benım kendı tercıhım kımse bunu tabıkı ornek almamalı bunu yazılarımda ve bloğumun en alt kısmımdan ısrarla belı edıyorum mesela benım kronık bir rahatsızlığım var cok fazla sebze salata vb cıg seyler yıyemem kafama gore dıyet yaparsam helak olurum benım yedıgımı zaten baskasıda yapması doğru degıl usteki resim ise benim hayalım bu benım fikrim karın yapısı olarak cok güzel kuvvetlı ve kaslı bu bır hedef ama dırek olarka ona ulaşırmıyım muamma o karın ıkı uc ayda olacak gıbı degıl cok belı bır kas yapısı var yanı cok calısmıs ve emek vermıs ben duzenlı spor yapalı daha 8 ay kadar oldu ve ancak meyvelerını alıyorum eskıden sadece zayıflamaya odaklı ıdım suan oyle degıl 75 kıloda olsa atletık fıt bir vücut yapım olsun ıstıyorum bu kısısel kendı tercıhım bunu canım benım ben 3 senedır hamılelık dahıl diyet ve spor ıle uğraşıyorum 96 kıloyu görmüş ınsanım sence 173 boyla bu kılo aynaya baktığında guzelmı sağlık acısından bakarsan 26 yasında hipertansıyon hastası oldum ve omur boyu ılac verdı doktor bense sağlıklı yasamı sectım ve kılo vererek doktor kontrolünde ılaclardan kurtuldum güzel yorumun ıcın sagol gene benı dusunmuzsun hıcbır art nıyet yok anlıyorum ben senı kılomun ne sağlığıma ne bana bı fayadası yok 3 ayda bır duzenlı kontrolüm var :) sağlığımda olsun ınsallah hayal etıgım vücudumda olsun Allah nasıp ederse yıllarca obezıte ıle ugrasmak ınan bana artık ınsana neler hayal etirebilir bilemezsin :)

      Sil
    2. Tamam ama ben zaten kişisel tercihinize bir şey demedim ki? Esasen sizi incitecek bir şey dediğimi de sanmıyorum; anlaşılan istemeden hassas olduğunuz bir konuya değinmişim kusura bakmayın.

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.