27 Ocak 2015 Salı

Dijital Tartı

Selamün Aleyküm,

Kilo maceram başladığımda önce normal baskul almıştım sonra sinbo marka A101 den bir dijital tartı aldım sonradaaaaa :) yağ kas ve su ölçen bir tartı aldım bu yazımdan bahsetmiştim.

Son aldığım tartımdan çok memnundum ama yazın bozuldu. Önce Elektroword'e gittim bana üretici fırmaya UPS kargo ile gönderebileceğimi söyledi. Sağolsun UPS kargo 3 kere arayıp kargom var dememe rağmen 3 aydır gelip almadılar sonunda garantisi biticek diye biraz kızgın bir ifadesi ile konuşunca hemen o gün aldılar biraz saçma bir ugulamaları var kargonuz varsa her gün arayıp kayıt yaptırmanız lazım taki geldikleri güne kadar çok saçma neyse ki garantisi bitmeden geldiler.


1 hafta sonra bu gün tartım üretici firma tarafından hiç bir sorun vs. çıkarmadan beni aramadılar bile yenisi ile değiştirilmiş olarak geldi. Doğrusu çok memnun oldum yenisi geldi bi ayrı da beni hiç uğraştırmadılar aramadılar bile ne arızası var diye. Tartı alacaklara kesinlikle tavsiye ederim. :). Ürün alıpda bozulduğunda ürün kendilerinin değilmiş gibi davranan firmalardan hiç hoşlanmıyorum.

baskül

Bu yeni göndertikleri modeli

silvercrest

2 yorum:

  1. Tartı konusundaki şansızlığın umarım karşına çıkacak kg göstergesinin rakamları ile kırarsın canım. Bilgilendirici bir paylaşım oldu. Teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun canım. Güle güle kullan istediğin kiloyu bu tardıda görmek nasip olur inşaAllah.sevgiler:)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.