23 Ocak 2015 Cuma

GDİ* 23 Ocak Haftalık Tartı Günü

Selamün Aleyküm,

Hayırlı Cumlarınız ola inşallah.


Çok şükür ki bu hafta 81.7 den 80.4 geri gelmek bana ilaç gibi geldi tam 1.200 gr vermiş oldum bu sayılarda gelip gitiğimi biliyorum ama 82 rakamanından sonra bu rakam çok harika çok :)). Allah inşallah bu azimle bir daha ki ay 75 de görmeyi nasip eder.

Bu hafta her gün spor yaptım bildiğiniz üzere salı günü Jillian Programına başladım. Dün canım hiç ama hiç yapmak istemedi ama kalktım gene yaptım. Kol egzersizlermide düzenli yaparak hiç ihmal etmedim. Düzenli Spora başlayalı tam 10 ay oldu kesintisiz pazarları hariç spor yapalıda 2 hafta oldu benim için büyük bir başarı yani bu hafta dolu dolu spor ile geçti.

Yemeklere gelince evde ne varsa onu pişirdim.

Sabahları klasık Kahvalıtı

kahvaltı


Öğleyin Sebze ağırlıklı beslendim. Makarna da yedim bu hafta.

Tarhanalı Beyaz Lahana Kavurması (tarifi için tık tık )
diyet listesi



Tarhanalı Makarna tarifini yakında yazacağım :)


Pirasa Mücveri bununda tarifini yakında yazacağım :)


Akşamları bu ara genelde Balık ve Salata yedim. Diyette balık çok ama çok önemli bir besin kaynağı sağolsun eşim de bana destek oluyor :) iş yerinden çıkarken bir balıkçı buldu akşamları temizlenmiş getirince hemen kızartıp yedik çok da pratik oluyor. Alabalık, mezgit ve Hamsi yedik.

Mezgit ve Pirasalı Salata 
salata


Bu da Facebook grubumuzda olan güzel bir arkadaşımızın tarifi ile 
Mor Lahana Salatası

Bu hafta ayrıyeten günüm vardı ona gitiğimde her şeyden yedim ama akşam az yedim. Öğlen çok kaçırdığımı düşündüğüm günlerde akşam sadece süt yulaf ve elma rendesi yedim. en az 3 en çok 3,5 kesin su içtim ve sonuçdan çok memnunum inşallah yaza kadar bu azimle hayalimdeki hedefe ulaşırım. Hayırlı Günler Dilerim

3 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım. Mor lahana salatanı favorilerim arasına aldım. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gültencim süpersin hadi 7 li rakamlara az kaldı :)

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.