2 Aralık 2014 Salı

Dukan Atak Evresi Bitimi

Selamün Aleyküm,
Öncelikle Emziren Annelere dukan kitabında diyet önerilmiyor ! Fakat öneride bulunuyor lütfen emziren Anne iseniz önce bu yazımı http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/11/Emziren-anne-dukan-diyeti.html okumanızı rica ediyorum !!!


Atak evresini cumartesi gecesi biti pazar sabahı tartıldığımda gördüğüm rakam bu idi :) 78.5.
Dukan

2 aydır 80.5 -82 arasında gidip gelen direnç kilom sonunda kırıldı çok şükür. Dükan diyetini çok sevdim tam bana uygun ve hiçde zor olmayan bir diyet programı. Sonuçdan çok memnunum ve pazar sabahı ihtibar ile seyir evresine geçtim. Mayıs 2015'e kadar ideal kilo yanı hedefimdeki kiloyu başaracağım güne kadar seyir evresi ile devam edeceğim. Aylık 3 kilo verebilmeyi hedefliyorum bakalım tabi duraksamalar olacakdır. Bu evre bir gün sadece protein bir günde protein artı sebze olarak sürüyor gene bol su 2 kaşık yulaf kepeği ve spor var. Hiç meyve, şeker ve karbonhidrat yok. Bebeğim artık herşeyi yediği için meyveleri direk yedirebiliyorum aynı şekilde karbonhidrat türü şeyleride direk yiyor. Şekere zaten ihtiyacı yok :). 

Atağın ikinci ve üçüncü günü yediğim bazı yemekler
Diyet

Kıymayı yercıh etme sebebım hızlı ve pratıkce pişirebilmek zaten çok seviyorum:).



Yulaf kepeklı yumurta çökelek salam kahvaltı tabağım idi.





Buda facebook dukan grubu sayfasında gördüğüm yayala çorbası gibi yapılan tavuklu çorba kendimce bi tarif uydurdum. 





4 yorum:

  1. Başaracağını biliyordum. Tebrikler canım:)

    YanıtlaSil
  2. arada diyet değişikliği iyidir ;) çok şükür 7li rakamlara ulaştırana...
    Tebrik ediyorum seni :*
    Sana birşey itiraf edeyim miiiii. ama korkuyorum. söyleyince büyüsü bozuluyor sankiiii :p
    Bende 3. günün sonunda Dukan atak bitti. ve tartıda gördüğüm rakam -900 gram.
    şimdi ilk okuyuşta az gelebilir ama sayınca oo iyi bile vermişsin diyeceksin.
    o üç gün boyunca evde film etkinlikleri vardı. elim ara ara cipse doğru uzanmış olabilir :(
    ama tabiki diyete devam ettim.
    eee şey bir de özel günümdeyim, malum o günler bir miktar ağır çekiyoruz ;)
    Dün fotoğrafını çektim atacaktım sana bir türlü fırsat bulamadım.

    Azimle devam yani :)
    İnşallah kaybetmem azmimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben güzel arkadaşım yorumunu okumuştum da ordan burdan konuşunca burda yazmamışım sen bir azim örneğisin yan gelip yatmayanlardansın 900 gr az olur mu 100 gr için çırpındığımı bilirim ben durmak yok yola devam :))) maşallah maşallah maşallah :)))

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.