14 Kasım 2014 Cuma

Bu Yılın son Hedefi 15 Aralık

Selamün Aleyküm,


Yoğun bir haftanın ardından Merhaba diyelim :) Misafirlerimi yolculadım doğum günü, kalabalık yemekler, gezmeler tozmaların ardından sakin rutin hayatıma geri döndüm gene :)))


Diyet hedefim olan 8 kasımı 80.7 kilo ile geride bıraktım. Evet hedefim olan 75 kiloya ulaşamadım ama azimle devam ediyorum son 1 aydır her hafta 1 gün dinlenerek sporumu yapmanın başarısı ve 3 cm incelme az bir zafer değil.


Son bir haftadır diyetimi pek yapmasam da sporumu ihmal etmedim. Eh ailemde yanımda olunca bazı kaçamaklar yaptım tabi ama eskisi gibi deli gibi yemiyorum. Eskiden olsa gözümü açar ne yiyeceğim diye düşünürdüm şimdi ise sporumu ne zaman yapabilirim diye düşünüyorum. Yemeklerde az yemeye ve öğünleri dengelemeye çalıştım.


Dün bünyeme uygun olan daha öncede yaptığım çççoookca bahsettiğim :) Taylan Kümeli Listesi 1. uygulamaya başladım inşallah sonucu güzel olur.  Çarşamba günü de inşallah bir diyetisyene gitmeye karar verdim ve randevu aldım. En azından ayda bir iki sefer görüşüp kontrol altında olmak istiyorum zira - 12 aradından biraz zorlanıyorum bu kesin :)


Tabi ki yeni hedefim belirledim bile hedefim 85 olan belimi 80 cm düşürebilmek ve en azından 76 kiloyu 15 Aralık günü tartıda görebilmek :))))). Ah 7 li sayılar beni ne kadar zorladınız bir bileseniz.


Yeni bir sürü güzel hedef ekledim zayıflayınca yapacaklarım arasına. Hayallerle dolu son kışım olacak inşallah. 2015 yılı evet başardım dediğim bir yıl olmasını o kadar çok istiyorum ki inşallah nasip olur. Ben Niyet etim Allah nasip eder inşallah musmutlu hayırlı akşamlarınız ola.

4 yorum:

  1. GERCEKLESMESINE AZ KALDI.BU AZIMLE BASARACAGINIZA EMINIM.SEVGILERLE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoooooksağol bu desteklerle başarılmazmı Allah razı olsun

      Sil
  2. Başaracaksın başaracaksın inanıyorum idolüm benim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canım bende idolsem :)) çok yolum var daha senin diyetin nasıl gidiyor

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.