3 Kasım 2014 Pazartesi

Gülihan'nın Diyetle İmtihanı | Hedef 8 Kasıma 1 hafta kala

kilo

Selamün Aleyküm,

04.10.14     Kilo 80.9           Bel 88    Göbek 105    Basen 108   Bacaklar 100   Bacak 64     Kol 33

03.11.14     Kilo 80.7           Bel 85    Göbek 103    Basen 105   Bacaklar 97     Bacak 62     Kol 32

Bu yazımdan bu yana tam bir ay geçti ama maalesef planladığım gibi ilerlemedi. O gün den beri düzenli spor yaptım özellikle günlük ya bir saat yürüyüş yada 30-45 dk arası evdeki eliptik bisikleti kulandım. Arkasından Ayşe Tolga ve Murat Bür hocanın Doğum sonrası egzersizi, lean 1 ve 2 serilerini uyguladım. Ayrıyeten mekik, plank, kol, sırt ve omuz egzersizi programı uyguladım.

Uyguladığım günlük spor programım




Ama velakin verdiğim doğru düzgün bir kilo yok. Sıkılaşma tabi ki var ölçülerde 3 cm varan incelme var. Bu gün tartıda ki rakamı görünce moralim çok bozuldu üstümü giyinip 1 saat yürüşümü yaptım üzülsem de yapacak bir şey yok azimle devam edeceğim inşallah. Bu hafta Annem ve Babam benimle kalıyor çok da güzel oluyor yürüyüşlerime Bebek arabasız gitmek çok güzelmiş. Evde misafir olmasına rağmen yemeklerime de dikkat edebildim çok şükür fazla kaçırdığımı düşündüğüm gün fazladan sporda yaptım canım sağolsun deyip devam edeceğim üzülmenin hiç bir faydası yok.

8 kasıma kadar sonucun çok da değişeceğini düşünmüyorum beli de olmaz belki 29. yaşıma 79 kilo ile girmek nasip olur inşallah. bir kaç gün özgür geçirmeyi düşünüyorum hem kaslarım dinlensin hem kafam dağılsın. Ananemiz dedemiz teyzemiz ile azcık keyif yapalım :) tabi ipin ucunu kaçırmadan.

Aşure gününüz Mübarek ola :)

6 yorum:

  1. Tartidaki kiloya kafa yapmayin derim.Bu kadar spordan sonra yaglarin eriyip ,kaslarin sertlesmesi normal.
    Ölcüleri dikkate alin.Haftada bir gün dinlenme iyi olur.Keyifli dakikâlar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ olun evet geçen ay her gün spor yaptım biraz fazla oldu ölçülerimi mutlaka takip ediyorum ama insan kiloya da ister istemez takılıyor aslında çok farklılıklar var vücudumda :)

      Sil
  2. Canım sen azimlisin başarırsın diye düşünüyorum.Bence kesinlikle moralini bozma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook sağol Allah razı olsun canım :)

      Sil
  3. Moralini bozma.inşaAllah hedefine ulaşacaksın:)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.