28 Kasım 2014 Cuma

Dukan diyeti Atak Evresi

Selamün Aleyküm,

Öncelikle Emziren Annelere dukan kitabında diyet önerilmiyor ! Fakat öneride bulunuyor lütfen emziren Anne iseniz önce bu yazımı http://gulihan.blogspot.com.tr/2014/11/Emziren-anne-dukan-diyeti.html okumanızı rica ediyorum !!!

Dün başlayan Dukan diyetim çok iyi geçti. Dukan diyeti kitabında atak evresinde sık sık tartılmamızı öneriyor. Bende sabah hiç de umutlu değildim ama şükür Allah'a öyle sevindim öyle sevindim ki haftalardır uğraşıyordum çok moralim bozukdu artık ben başaramıcam diye düşünmeye başlamıştım bu sayıları görmek bana çok çok çok iyi geldi. Üstelik hiç aç kalmadım ve emzirdiğim için bütün gıdaları % 50 yağlı kulandım. Çok şükür artık 79 gördüm 7 li sayıların içindeyim inşallah 8 li sayıları geride bıraktım :))).

Dukan

Atak evresi ilk gün yediklerim 

Kahvaltı 
Dukan

Arada 1,5 kaşık yulaf ile krep, peynir ve yoğurt yedim.

Öğlen



Arada yoğurt ve salam yedim

Akşam yemeğim 



Kaçamak olarak ıkı üç tuzlu kurabiye yedim. Akşam sütü kahve ile günü kapatım. 2 litre su içdim ve hızlı tempoda 30 dk yürüdüm. İlk günüm çok iyi geçti hayırlı cumalar :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.