26 Kasım 2014 Çarşamba

Runtastic 'den gelen güzel Teklif

Selamün Aleyküm blogger Arkadaşlarım, 

Bol misafirli yoğun bir hafta geçirdim. Annemde geldiği için sevincim ikiye katlandı :). Ev güzel yemeklerle doldu taştı. Çok güzel bir hafta geçirmekdeyim. 

Pazartesi günü gene tartı sabiti :). Bu yüzden spor programımda değişiklik yaptım ve kaslarımı dinlendirmeye karar verdim. İnsanların beni görünce ki tepkileri çok güzel çok zayıflamışsın deselerde kilom 7 haftadır sabit fakat spor yapmanın verdiği fitlik ve düzgün bir vücuda adım adım yaklaşıyorum. Şimdi haftada sadece bir gün spor ile biraz vücudumu dinlendirip 74-75 kiloya gelene kadar yoğun spor yapmama kararı aldım. 

Dün  blogumun  facebook sayfasına gelen mesaj beni çok mutlu eti. Bir app uygulaması olan ve çok beğenerek kullandığım yakında saatinide inşallah sahip olacağım Runtastic Türkiye medya & pazarlama müdürü başarımı paylaşmak istedi. Gerçekden çok sevindim ve motive oldum. Azimle bebeğimle birlikte spor yaparak 12 kilodan kurtuldum ve daha da kurtulacağım inşallah. Bu programı mart 2014 de kullanmaya başladım. Motive olmak açısından çok faydasını gördüm. Fakat resim de paylaşmam gerektiği için teklifi kabul edemedim :) olsun genede çok mutlu oldum ve çok cici bir hanımla tantıştım kismet değilmiş :))).

Hayırlı günleriniz ola 😊



Spor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.