5 Kasım 2014 Çarşamba

Bebek arabanız kaç km de :)

Selamün aleyküm,

Dün ki yazımda unutmuş yazmayı :) ya huuu benim kuzum canım oğlum da benle beraber 356 km yaptı  aşınan bir ayakabım depil bebek arabamızda eskitik. :)))

Bebeğim 4 aylıkken yürümeye başladım çok şükürki çoğu zaman ya uyudu ya da etrafı seyretti. Tabi bazı günler ağladı simit ve krakerle oyaladım bazen susmadı oturdum ilgilendim ama yürüşümden sporumdan asla vazgeçmedim azim etim bazı günler gerçekden bunaldım yoruldum dışarı çıkmak istemedim ama evdeki işimi bile yapmayıp nefsime karşı durarak kendimi dışarı atım. Evdeegzersizlerimi yaparkende onuda yanıma koyuyorum bazen 30 dk şey oluyor 1 saat üstüme çıkıyor bazen eurmuyor ama bi şekilde idare etmeye gayret ediyorum. 



Benım kuzum bir ara o kadar alıştıki dışarı çıkmadığım günler huysuzluk yaptı. Bundan 3 sene evvel spordan nefret ederdim şurdan şuraya yürümezdim şimdi ise sabah uyandığımda önce yemeği değil acaba bu gün sporumu egzersizimi ne zaman yaparım nezaman fırsatım olur diye işlerimin arasına programımı mutlaka sıkıştırıyorum. Bu konuda kendimle gerçekden gurur duyorum 6 aydır azimle uğraştım son bir iki aydır hiç taviz vermedim. Önce niyet sonra Allah daima yardımcımızdır. Rabbim amacıma ulaşmamı nasip eylesin inşallah kuzum hep uslu olsun spor yaparken akılı dursun amin :))).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.