4 Kasım 2014 Salı

356 Km Yürüyüş !


Selamün Aleyküm,

Spor ayakabı

Bu ayakabılarla tam 356 km yürüdüm. Yani İstanbuldan Kastamonuya vardım :))). Gördüğünüz gibi ayakabım aşınmaya başladı. 7 aydaki toplam yürüdüğüm km bu 105 saat yürümüş ve 34979 kl yakmışım. Tabi bazı günler eliptik bisikletle de spor yaptığım günler de km hesabı yapamıyorum. Mayıs ayın kadar hedefim memleketim Rize / Fındıklıya varmak inşallah. 



Spor

Runtastic programı gerçekden çok güzel internet sitesinden bütün aktivitelerini görebiliyoruz.


Dün yazımı paylaştıkdan sonra 8 kasıma daha 5 gün var azim edip 29 yaşıma bol 9 lu sayılarla
 girmeye karar verdim. 800 gr verip en azından 79.9 görmeye niyetliyim inşallah. Tabi ki baş ucu 
kitabım Lezzetin İnanılmaz Hafifliği hemen kış için olan listesini yapmaya karar verdim bu kitapdan daha önceki yazılarımda bahsetmiştim.  Bakalım sonuç nasıl olacak :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.