18 Kasım 2014 Salı

1 Aylık Spor Programı ile Hedef 15 Aralık

Selamün Aleyküm,

Tam bir aydır hiç aksatamdan haftada en az 4 en çok 5 gün sporumu ihmal etmeden yaptım. Ama kilo kaybım olmadı ve bu bende özellikle Pazar günü aşırı bir mutsuzluk umutsuzluk yaratı.

Geçen hafta ne yapacağımı bilemez kafası karışmış halde bir ona bir buna saldırdım. Tartım bozulduğu için yağ ve kas oranımıda takip edemedim en azından zayıflamasam da kas yaptım diyemedim. Tabi ki gözle görülür bir farklılık var eşyalarım daha rahat oluyor daha fitim ve kondisyonum yükseldi. Fakat bunca olumlu şeye rağmen gende kendimi çok mutsuz ve umutsuz hisettim. Buna rağmen gende çıkıp bir saat yürüdüm işte bir olumlu gelişme daha yürürken düşündüm aslında eskiden olsa bu direnen kilo zamanlarımda pes eder ve en az 3 kilo daha alırdım umursamaz diyetimi sporumu bırakırsım fakat bu sefer öyle olmadı beslenmeye çok dikkat edemesemde spordan vazgeçmedim artık benim için bir alışkanlık oldu eskiden nefret ederek yapardım şimdi ise severek ve isteyerek yapıyorum. 

Evet spor konusunda kafam biraz karışıkdı her gün mü gün aşırımı yapmam gerektiğine ve nasıl bir prıgram uygulama gerektiğine karar veremedim daha doğrusu net bir bilgim yoksu. Sonuç da bir spor uzmanı değilim zaten :))) ama internete spor hocalarını takip ediyorum ve  tabi sporcularıda bu konuda Sporapp uygulaması çok seviyorum hem eğitmenler hem sporcular bir arada olduğu için hem motive oluyoruz hemde bilgi ediniyoruz.

İnstagram da takip etiğim Burak Kalkavan Hoca geçen hafta bir video paylaşmıştı. Bende haftada iki gün uyguladım iç bacak için tam istediğim gibi bir uygulama oldu kaslarımın çalıştığını yoğun ve 3-4 gün süren hamlama seviyemden beli idi :)) Burak Hocaya ayrıntılı biçimde sorularımı sormaya karar verdim sağolsun kendisi bana kibarca cevap verdi ve kafam çok rahatladı. Kendisini merak edenler kişisel sayfasını inceleyebilir. http://www.burakkalkavan.com/mobile/default.asp?PageID=2 :) 

Bildiğiniz üzere ben bir ev hanımıyım şuan bebeğim 10 aylık ve spor yaparken onu hiç yanımdan ayırmıyorum şuan için bir spor salonuna kayıt yaptırıp onu bırakmak istemıyorum. Özel spor eğitmeni tutma imkanım şuan yok :) ama kendi çabamla bebeğimide benimle iken spor yapmaya gerçekden özen gösteriyorum ve ev hanımlarının da benim gibi sadece günde bir saat ile fit olabileceklerine canı gönülden inanıyorum. Hep dediğim ve diyeceğim ben niyet etim Allah karşıma çıkardı spor konusunda kafam karışıkdı sağolsun Burak hoca soruma içtenlikle çıkarsız biçimde cevap verdi. Siz yeter ki çabalayın isteyin emek verin illaki sonuç gelecektir.

Her ay kendime belirli hedef günleri koyuyorum bu ay ki hedef günüm #hedef15aralık. Hamileliğimden önce amacım sadece zayıflamak idi bunu için spor yapıyordum ama şuan ki amacım tamamen bu değil. Fit bir vücüdüm olsun istiyorum yanı sıkı karın, iç bacak, kollar ve omuzlar geriye bişe kalmadı ama benim benim çok düzeltmek istediğim bölgeler bunlar. 4 ay boyunca doğum sonrası ezgersizlerini uyguladıkdan bir ay kadarda lean 1-2 serisini uyguladığım için beli bir kondisyonum oluştu. 
Şimdi kendime Burak Hocanın önerileri doğrultusunda bir aylık bir program hazırladım inşallah uygulamak nasip olur :). Bu programı kendi kondisyonum ve düzeltmek istediğim bölgelere göre oluşturdum.

Spor


Burak hoca bana örediği ya her gün yarım saat ya da gün aşırı 1:30 saat spor yapmamdı bende gün aşırı 1:30 sporu tercih etim. 

Ve burak hocanın instagram hesabında paylaştığı iç bacak çalıştıran uygulaması 

Hareketlerın faydalarını ve nasıl uygulanacağını üzerlerine tıklayarak öğrenebilirsiniz.

Temel olarak bir ay boyunca sayılarını artırarak bu hareketleri uygulayacağım instagramdan an be an beni takip edebilirsiniz :)). 

En en en en büyük hayalım bir gün evdeki barfiksde hiç zorlanmadan kolayca kendimi çekebilmek :)))) ivvvet hedefim ol birgün onuda başaracağım. İşte spordan nefret eden bir insanın azimle 6 ay son 3 ayınını dahada sıkı olarak spor yapıp istemediği anlarda bile hadi deyip nefsini zorlayarak nasılda fit olmak için can atar hale geldiğini görebilirsiniz Azimli Anne Gülihan size selam eder :)))) 

1 yorum:

  1. canım inşaAllah hedefine ulaşırsın. ben inanıyorum ,ulaşacasında:)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.