20 Ekim 2014 Pazartesi

Gülihan'nin Diyetle İmtihanı | Yeni Yıla Fitim

Selamün Aleyküm,


3 haftadır sabitlenen kilom halen aynı 80.9 ama belde  ve diğer ölçülerde -14 cm incelmeye varan bir zafer tablosu ile sevinç doluyum :))))). 

Önce sonra
Sağdaki resimde bebeğim 20 günlük kilom 93-92 civarında hiçbir elbisem giysim olmuyordu tek giyebildiğim pardüsem bu idi. Diğer resim dün çekildi oğlum maşallah 9,5 aylık ve ben artık o pardüsenın içinde rahatım eski pantolonumun içindeyim. Mutluluğumu anlatabilmenin hiçbir tarifi yok. Eğer hala beklesem harekete geçmese idim hala 92 kilo ile yaşıyor olacaktım. 

Çok şükür bebeğim halen anne sütü ile besleniyor. Bidiğiniz üzere diyet programım kendime mutfağıma ve bütçeme uygun şekilde hem Taylan Kümeli & Elif Ezgi Uzmansel kitabı olan Lezzetin İnanılmaz Hafifliği menüleri bilgileri ile hem de kendi deneyimlerimle devam etmekteyim.





Kilom 79.9 ama vücüt ölçülerim göbek ve göğüs ölçüm hariç 75 kilo iken ki ölçülerimle bire bir aynı özellikle toparlanma ve sıkılaşma bu sefer daha yoğun bacaklarım yürüş ve düzenli egzersizler sayesinde toplamda - 10 cm inceldi. Murat Bür ve Ayşe Tolga hanımın Doğum sonrası Egzersizi 1. 2 aydır haftada en az 3 en çok 5-6 kere yapmak beni inanılmaz sıkılaştırdı. Kendilerine daima duacıyım hiç bir maddi kar amacı olmadan bu video paylaştılar.
Kilo

Artık tartı günlerim Pazartesi olarak değişiyor. Gene bildiğiniz gibi  5-6 kiloda bir kendime yeni hedefler  koyuyorum. En son hedefim 4 ekim den sonra #hedef8kasım ile  -6 kilo vererek doğum günüm de 75 kilo olabilmeyi hedefliyorum inşallah. Büyük hedeflerimden bir tanesi de Ocak 4 de yani oğlumun doğum gününde 69 kilo inşallah görmek. 
İnstagram da tanıştığım supergirlstory adlı - 30 kilo vermiş olan tatlı yeni gelin kuğu gibi olan hanım arkadaşım hedefinden hiç şaşmadan yeni yıla kadar - 10 kilo daha vermek için uğraşıyor kendisi maşallah nasılsa genlığımı giydim diyerek bi köşeye çekilmeden istikrar ile devam ediyor severek takip ediyorum. Kendisi çok yardım sever ve her soruya cevap veriyor hedeflerimiz için motivasyon olsun diye #yeniyilafitim hastagı ile onun öncülüğünde diğer diyetçi arkadaşlarla zayıflıyoruz inşallah. Tartı günümüde buyüzden değiştiriyorum hepberaber pazartesi günü tartı bildirimimiz olucak. 
Formsante
Spor pogramımda da değişiklikler oldu. 6 gündür her gece uyumadan yoga&pilates karışımı olan Formsante dergisinden hediye 50 kart ile incel&sıkılaş programını uyguluyorum. Bir gün 1:00 -1:30 saat yürüyorum veya eliptik bisikleti kullanıp ve ardından doğum sonrası egzersizi artı (bikini projesi adlı blog sqhibesinin uyguladığı plank programı blogu gerçekten ilham verici) plank hareketi artı mekik programını uyguluyorum. Bazı günlerde de sadece 15-20 dk ısındıktan sonra diğer egzersileri yapıyorum. 







Evet maceramız devam ediyor sizler de bana katılmak isterseniz mutlaka beklerim :))) Her pazartesi burda buluşalım. 


6 yorum:

  1. Günümüz aydın olsun ne kadar güzel şeyler yazmışsın benim için çok mutlu oldum güzel uyandım canım arkadaşım,biran önce idda hedeflerimize ulaşıp arabalarımıza kavuşalım istiyorum,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek sonuna kadar hak ediyorsun bu güzellikleri inşallah desteğinle başarıcaz:))

      Sil
  2. Sabah tekrar tartındım 500 gram daha gitmiş😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) daha ne 500 ler gidecek inşallah

      Sil
  3. tebrikler devam tatlım!

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekür ederim :))) pes etmek yok desteklerinizle :))

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.