25 Ekim 2014 Cumartesi

Muz Detoksu

Selamün Aleyküm,

Bu gün 3 haftadır direnen kiloma şaşırtmak amacı ile Şeyda Coşkun hanımın 1 günlük Muz detoksunu yapmaya karar verdim. Detoksu bildiğiniz gibi arınma için yapılır benim niyetim de daha çok o birazda kiloma ne yapıyorsun sen kendine gel demek :))).
şeyda çoşkun diyeti

muz süt detoksu

Vücudum da ki değişiklikler gözle görülüyor sıkılaşma ve kas yaptığım çok açık ama ben tartıda eksileri görmeyince morali bozulanlardanım bu haftada spor maceram çok başarılı idi instagram da an be an takip edebilirsiniz :))

Muz Detoksu


muz süt

Şeyda Coşkun’un yağ yaktıran diyeti

Muz diyeti, hem yorgunluğunuzu giderir hem de stresinizi azaltır. Yüksek enerji sunan muz, diyet sırasında yaşanan halsizlik, yorgunluk gibi sorunları en aza indirir. Muzdaki enzimler, sindirimin kolaylaşmasını sağlar. Süt, tokluk hissi veren lifler içerir. Kemikleri güçlendiri. Muz ve süt detoksu, halsizlik yaşamadan hızlı kilo vermeye ve yağ yakmaya yardımcı oluyor. 

Sabah
1 adet muz
1 bardak yağsız, laktozsuz süt

Ara
1 adet muz
1 fincan yeşil çay

Öğle
Sabahın aynısı

Akşam
Sabahın aynısı


Ara
1 adet muz

Zencefil, zerdeçal ve tarçın ilave edilmiş bir bardak süt

çay su

Tabi ki hemen her aklımıza eseni yapmıyoruz ben aylardır sağlıklı besleniyorum kendi vücudumu çok iyi tanıyorum hamilelik dönemi ile beraber 3 yıllık diyetçi ve sporcuyum. Zamanında su orucu bile yaptım bundan bloğumda da bahsetmiştim. Su orucu için de günlerce okudum araştırdım ve kitabını alıp 15 gün ön hazırlıktan sonra şifa olması niyeti ile yaptım çok şükür çok da faydasını gördüm. 

muz detoksu

Her duyduğumuzu kafamıza göre yapmayalım lütfen dedikten sonra muz yeşil olmalı ki kabızlık yapmasın bol bol su içmeli en az 2,5 -3 lt arası bol azimli olmalı ve kaçamak yapmamalı :))). sevgilerimle inşallah güzel sonuçlar ile gönüllümden geçen şekli sonuçlanır:).

MUZ SÜT DETOKS SONUCU ????

Vatan şaşmaz

32 yorum:

  1. bunu ben de denemiştim gerçekten etkisi çok :) bu arada sayende blog okumaya ve az da olsa yazmaya başladım motive ettin beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım faydam olmasına çok sevindim

      Sil
  2. muz detoksu neyse de su detoksu da mı var :)
    vallahi benden tüm azmimi almışlar sana vermişler :p
    sendeki azime şapka çıkartırım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım benim :)))

      Sil
  3. Peki yeşil muzu nasıl bulucaz güzel paylaşımlarınız içinde çok teşekkürler 😊😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muz stın adığınızyerden en yeşillerii seçebilirsiniz ayrıyeten aramanıza gerek yok çok sağolun bi türlü yazamadım kusura bakmyın

      Sil
  4. benim motive kaynağımsın harikasınnn :))

    YanıtlaSil
  5. bence onemlı olan azım eger azımlı olursak aslında kılolar cok rahat gıdıyor ve mutlu oluyoruzz

    YanıtlaSil
  6. Muz diyette yasaklanır kilo aldırır diye biliyodum?

    YanıtlaSil
  7. 1 günde kilo veriliyormu peki?

    YanıtlaSil
  8. cevabınız için teşekkür ederim. Bugün yapıyorum bakalım sonuç ne olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedemek yarın tekrar bende yapacağım şu direnen kilomu kırmak için instagram hesabınız varsa beklerim:) canlı canlı daha heycanlı :))

      Sil
  9. Selamun aleyküm ilk kac kg ile basladin diyet spor calismalarina Gül kardeşim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleyküm selam hakkımda bölümümünde ayrıntılı bilgi var henüz zaten malesef hedef kiloma ulaşamadım hala uğraşıyorum :))))

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. her bünye aynı tepkiyi vermez elbete

      Sil
  11. Merhaba :) ben de yeni detokslar arayışında gördüm bunu. Önceden ayran detoksu yapıyordum şimdi de bir detoksa ihtiyacım var. yaklaşık 4-5 gündür beslenme düzenime sadık kalamadık aşırı şeker ve karbonhidrat tüketimim oldu tabii ki tartıda artı çıktım. 63.0 kiloydum. Şuan 64.5 kg oldum. Bu detoks yalnızca bir gün mü yapılabilir.2 günde bir sakınca var mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu konuda net bir bilgim yok buarada geç cevap verdiğim için kusura bakmayın aylar geçmiş ama ben 1 gün yapıldığını biliyorum detokslar biliyorsunuz uzun süre yapılmıyor arınma amaçlı olduğu için

      Sil
  12. bir tek bana mı yaramadı ya :( -100 gr resmen hayal kırıklığı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her vucut aynı tepkiyi vermiyor uzun süre diyet yapan yada ideal kilonuza yakın iseniz farklı sonuç verebiliyor

      Sil
  13. ben dün yaptım 1 günlük -700 gr gittiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maşallah sizin adınıza sevindim

      Sil
  14. sadece bir gün yapmak yeterli mi? ben de bir süredir diyet yapıyorum ama tartıda mutlaka eksileri görmeliyim diyenlerdenim :) yarın deneyeceğim umarım değer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muz detoksu bir günlük bir arınma tabiki 10 günlük farklı farklı yiyeceklerle yapılmış bir listede mevcut ben bir günlük deneyimi aktardım

      Sil
  15. Yarim yagli laktozsuz sut olur mu acaba

    YanıtlaSil
  16. Abla ben pinarin organik ligt %1 yag iceren sutu buldm olur mu ya

    YanıtlaSil
  17. Hızlı kilo vermek için çok iyi bir diyet programı tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  18. bitki çayı içebiliyor muyuz (kayısı papatya vs)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.