23 Ekim 2014 Perşembe

Diyetde Niyet

Selamün Aleyküm,

Günaydın:) hani böyle garip günleriniz vardır ya bir kaça gündür o günler içerisindeyim. 

Pazar günü eşimle gezerken düğün için fotograf çektiren çiftler vardı. Yanlarında çok cici, hanım hanımcık, sade giyinmiş bir hanım vardı elbiseye gerçekten çok beğenmiştim. Ertesi gün elbiseyi internete görünce 42 beden olarak sipariş verdim dün geldi. Yılbaşı için hedeflerimin arasında yerini aldı zira henüz fermuarı kapanmıyor ama azimle Ocağın dördünde oğlumun doğum gününde giyebileceğim inşallah. Daha iki ay var ama ben erkenden alıp motivasyon aynamda yerini aldı. Böyle bir iki kıyafetim vardı ama bu en iddalısı oldu olsun inşallah giymek de nasip olsun

Diyet


Bazı günler motivasyonum düşüyor aslında 24 saat yemek düşünen bir insanım,evet yemek yapmayıda yemeyi yedirmeyide çok seviyorum. Dün düşündümde ilk yıllar bebişimden önce ne kadar zorlanıyordum hala daha çok zorlandığım günler var ama fark şu ki artık gerçekten bir bilinç içinde yiyorum. Kar zarar orantısını sürekli düşünüyorum. Gerçekden bir noktadan sonra bu sizin bilincinize siz bile fark etmeden bu bikiç yerleşiyor. Mesela dün akşam yemeği için eşime tembel mantısı yapmıştım patatesli oluyor ya hani çok basit çok lezzetli :) tarifini yazmamışım bak yazıyım bi ara vesselam normalde olsa eskiden bir tencereyi yiyebilecek kıvamda idim ama dün aslında hiç yemicektim kafama bunu koymuştum sonra dedim 4-5 tane yiyeyim sadece o kadar yedim. Hiç yemicem diye kendime bu düşinceyi verdikten sonra insan şstesede oturup 2 tabak yiyemiyor bir suçluluk duygusu yerleşiyor içine. Canım çekti tabiki gönlüm istedi gözüm bile kalmış plabilir :) ama yememenin mutluluğu bunu başarmanın iki lokma ile tam doymadan o sofradan kakmak elbisen için sağlığın ve hedefin için çabaladığını bilmenın sevinci o mantıyı yediğindeki pişmanlıktan çok daha güzel.

Niyet etmek bence diyet yaparken ki en temel şey. Bir işe girişeceğimiz zaman nasıl ki niyet ediyoruz kafamızda bunu tasarlıyor ve uygulamak için planlıyorsak her öğün içinde bunu yapmalıyız. Ben bu sayede çok şükür nefsime çok hakkım olmayı öğrendim. Bu methodu da Aidin Salihten öğrendim niyet ederek hürelere, mideye bütün vücüda bu mesajı vermiş oluyoruz. 

Diyet yapmak bunu başarmak hedeften şaşmamak çok irade istiyor herşey özenli yapıldığın da güzel olduğu gibi diyette özenli yapıldığında sizi sonuca ulaştırıyor. Musmutlu günleriniz ola 

2 yorum:

  1. siz yazarsınız da okumaz miyiz her yerde peşinizdeyim :) hadi bakalım bende niyet ettim bu yazınızla ama diyete değil kilo vermeye nasıl olacaksa artık :-P gülsev.

    YanıtlaSil
  2. ah sağol canım yorumun beni çok mutlu eti Allah razı olsun hep takip edin :) olur olur niyet etikten sonra Allah nasip eder inşallah :)

    YanıtlaSil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.