2 Ekim 2014 Perşembe

Bayram öncesi cild bakımı:) Sonunda Siyah Noktalardan Kurtuldum!

Selamün Aleyküm,

Hep yemek hep yemek azck kozmetik, güzellik ve bakım dan bahsedelim zira bunlarda yediklerimizle çok alakalı konular. Sağlıklı beslenme ve diyetle beraber cildimde de farklılıklar oldu tabi ki. Gergenlik döneminde devasal sivilcelerim ve siyah noktalarım vardı. Sivilceler 22 yaşından sonra azalsada gene ayda iki üç sefer çıkardı tabi ö dönem bol çikolatalı sağlıksız yiyecekler abur cuburları çok tercşh etiğim içim milyon tane ilaç, kozmetik ürünü vb. şeyler kullandamda çok etkili olmadı. Diyet ve sporda düzenli başlangıçtan sonra 2013 yılında cildimde gözle görülür düzelme oldu. Tabi günde 3 litre suyunda bunda etkisi büyük. 

Gene 2013 yılında yanaklarımda gül hastalığı çıktı ilaçlar vs. ile hafifledi ama tam geçmemişti. Oğlum doğduktan sonra çok şükür tamamen geçti zaten yapı olarak cildim aşırı hassas hafif dokunmalar bile morarıklığasebwp oluyor çabuk kızarıyor ve tahriş oluyor. 

Haziran 2014 de siyah nokta sorunundan bir türlü kurtulamadığım için bir araştırma yaptım. Daha öncede hem ilaç hem kozmetik ürünleri kulanmama rağmen bir türlü tam sonuç alamadım. Ayda bir cild bakımı da yaptırdım hata yok yok yok. Derken bu ürünlerle tanıştım interneten araştırıp denemeye karar verdim dediğim gibi hazıran ayında başladım kullanmaya ve bu güne kadar düzenli kulandım. Günlük sabununu 1 kutusu bitti yeni aldım üzün süre denediğim içinde sizlere tavsiye etmek istedim. :) Bayram üstü evler temizlenir baklavalar açılırken tabi ki biz hanımlarda bir bakım çekiyoruz kendimize.


İşte bunlarda benim güzellik sırım Neutrogena visibly clear :) artık cildim gerçekten eskiye oranla daha canlı ve siyah noktalarda gözle görülür azalma var tamamen silinmediler evet ama siyah siyah boncuk gibide durmuyorlar. 


http://www.neutrogena.com.tr/urun-detay.php?furl=siyah-nokta-temizleyici-peeling-jel








Neutrogena Visibly Clear setinin ilk önce Siyah nokta temizleyici peeling jelini aldım. İlk önce günlük kullandım 1 hafta boyunca cahillik :)))) peeling sürekli kulanılmazmış ama yüzümde gerçekten olumlu bir etki görünce hemen Gratis'e gidip komple bakım setini aldım. Daha sonra Peelingi de haftada en çok iki kere kullanmaya devam etim.

http://www.neutrogena.com.tr/urun-detay.php?furl=yagsiz-yuz-temizleme-jeli







Her sabah ve her akşam Neutrogena Visibly Clear temizleme jelini kullandım. Kokusu çok güzel.

http://www.neutrogena.com.tr/urun-detay.php?furl=siyah-nokta-temizleyici-tonik




Neutrogena Visibly Clear siyah nokta temizleyici toniğini daha çpk akşamları kullandım. Yani günde bir sefer bazen unutuğumda oldu haftada 4-5 seferde kullandım bazen bolca dökerek pamuk yardımı ile sürdüm cildim yemiz olsada pamukda hafif kahverengilik hep oldu gerçekten siyah noktolara tam etkisi var. Bolca sürmeme rağmen halen bitiremedim :).

http://www.neutrogena.com.tr/urun-detay.php?furl=neutrogena-visibly-clear-yagsiz-nemlendirici




Tonik kuruyunca Neutrogena Visibly Clear yağsız nemlendiricisini uyguladım. Bu kremde çok güzel ferah bir etki bırakıyor yüzde tabi ben bunuda haftada 4-5 kere yaptım unutuğum zamanlarda oldu :) ama günlük jeli ve peeling düzenli kullandım cildim gerçekten çok sağlıklı duruyor okadar ki cildime ne yaptığımı soranlar oldu görümcemde sen yüzüne ne yaptın çok iyi duruyo deyip oda kullanmaya başladı. Genel olarak 29. Yıllık ömrümde ilk defa bir kozmetik ürünü cildime bu denli iyi geldi ben bile sonuca şaşırdım. Tabi düzenli yemenın ve su içmenınde bunda çok etkisi var.


http://www.babywee.com/wundschutz-creme-pisik-onleyici-krem-bubchen-popo-bakim-urunleri/114-detay


Evet o gördüğünüz mavi kutuda bebekler için olan pişik kremi :))) onuda ağostos ayında keşfetim. Oğlumun poposu çok aşırı şekilde pişik olunca en az günde 4-5 sefer poposuna pişik kremını yedirdim bolca sürdüm bekletim daha sonra elimi yıkamam rağmen ellerimde özellikle tırnak ve tırnak kenarlarında çokca düzelme oldu. İnterneten araştırdığımda pişik kremlerınde çinko olduğu için cilde çok iyi geldiğini ve maske yapıldığını öğrendim. Bu pişik kremını abim almayadan getirmişti bübchen iyi bir marka ve ürünlerinin hepsi güzel Muhammede çok iyi geldi. Sanırım Türkiyede de var bana henüz lazım olmadı :) sağolsun akrabalarımız hediye olarak oğluma bolca getirdi hele dayısı ve yengesi sağolsun böyle şeyleri her geldiğinde taşıdı bize. Bunu Akşamları cildim hele bu sonbahar kış aylarında soğuktan tahriş olduğunda gece uyumadan önce temizleme jeli ile yıkıyorum tonik ve kremı kullanmadan direk pişik kremını bolca ıyıce yediriyorum tabaka gibi oluyor yüzümde biraz çeksin diye bekliyorum sonra uyuyorum bütün gece cildim nemleniyor. Muhammede de bu şekilde uyguluyorum bazen cildi yemek ve soğuktan tahriş olunca çok iyi geliyor. Pişik kremını mutlaka denemenizi tavsiye ederim. 

Tabi herkez kendi cildini tanır bu kişisel tavsiyemdir kullandım ve memnun kaldığım ürünler gene herkesde aynı etkiyi bırakmaya bilir düzenli kullanmak en önemli unsur ve deneme yanılma yöntemi ile cildinize en iyi gelen ürünü seçmelisiniz. Kişisel tavsiyeler her bünyede aynı etkiyi yapmaz !

Hayırlı günler.


2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Blogunuzu ve yazılarınızı çok beğendim ve sizi takibime aldım.
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımı beğenmenize çok çok sevindim ❤️ Hoşgeldiniz bend blogunuzu çok beğendim çok cici yorumunuz beni mutlu etı sağolun

      Sil

bir hesabınız olmasa da Anonim olarak fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.

Yorumunuz için Teşekkür ederim.